Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinua veetuttaa just nyt?

Vierailija
30.11.2020 |

Itseäni ärsyttää tällä hetkellä työni, joka on niin kiireistä ja kuormittavaa, ettei ehdi syömään päivän aikana ja työpäivän jälkeen oon niin loppu, että makaan aina sohvalla ihan raatona.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöhallitus ja heidän pyrkimyksensä myydä Suomen pohjavedet ulkomaisille sijoittajille.

Vierailija
22/42 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakettini oli ohjattu kaupungin pääpostii. Oman lähinoutopisteenn sijaan. Argh.

Postin sivuilla pyydetään, etteivät asiakkaat tekisi noutopaikan muutoksia, ellei lähetys ole mennyt täysin väärään paikkaan.

No shit! Mä tilaan ja SÄ TUOT MiHIN MÄ PYYDÄN!

15€ olen maksanut alle 5 kg:n paketista, eikä edes kotiinkantoa. Ja sit mua jalkavammaista, autotonta juoksuttaisitte 6 km päähän. HOW DARE YOU!

Mun paketti toimitettiin toiselle puolelle kaupunkia. Liike josta tuotteen tilasin on huomattavasti lähempänä kotiani :D Ota yhteyttä ja puhu ystävällisesti, varmasti auttavat saamaan paketin oikeaan paikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäsosa kaikista Suomessa todetuista koronavirustartunnoista on todettu muuta kieltä kuin Suomen virallisia kieliä eli suomea, ruotsia ja saamea puhuvilla, tiedottaa Terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL.

Koko väestössä muita kuin Suomen virallisia kieliä puhuvia on noin kahdeksan prosenttia.

THL:n mukaan ulkomaalaistaustaisten tartuntatilastojen kärjessä ovat samat ryhmät, joiden osuudet Suomen väestössä ovat suurimmat eli esimerkiksi venäjää, somalia, arabiaa ja kurdinkieltä äidinkielenään puhuvat henkilöt.

Maksavatko edes pkl-maksuja hoidostaan?

Vierailija
24/42 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suku on pahin. Sukulaisen mielestä koronatilanne pääkaupunkiseudulla ei ole vakava ja heidän pojan yo-juhlat voi pitää huoletta. Meiltä sinne ei mene yksikään.

Vierailija
25/42 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronabileiden järjestäjän ylimielisyys.

Vierailija
26/42 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huominen työkohde ja hankala asiakas.

Vierailija
27/42 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surrounded by Idiots kirjoitti:

Neljäsosa kaikista Suomessa todetuista koronavirustartunnoista on todettu muuta kieltä kuin Suomen virallisia kieliä eli suomea, ruotsia ja saamea puhuvilla, tiedottaa Terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL.

Koko väestössä muita kuin Suomen virallisia kieliä puhuvia on noin kahdeksan prosenttia.

THL:n mukaan ulkomaalaistaustaisten tartuntatilastojen kärjessä ovat samat ryhmät, joiden osuudet Suomen väestössä ovat suurimmat eli esimerkiksi venäjää, somalia, arabiaa ja kurdinkieltä äidinkielenään puhuvat henkilöt.

Maksavatko edes pkl-maksuja hoidostaan?

Maksuista viis, kunhan eivät liikkuisi ihmisten ilmoilla.

Vierailija
28/42 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun vauvapalstalta poistetaan mielenkiintoisia ketjuja eikä niitä pääse enää ikinä lukemaan!

Vierailija
29/42 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun unohtelee asioita ja joutuu sen takia ongelmiin.

Vierailija
30/42 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakettini oli ohjattu kaupungin pääpostii. Oman lähinoutopisteenn sijaan. Argh.

Postin sivuilla pyydetään, etteivät asiakkaat tekisi noutopaikan muutoksia, ellei lähetys ole mennyt täysin väärään paikkaan.

No shit! Mä tilaan ja SÄ TUOT MiHIN MÄ PYYDÄN!

15€ olen maksanut alle 5 kg:n paketista, eikä edes kotiinkantoa. Ja sit mua jalkavammaista, autotonta juoksuttaisitte 6 km päähän. HOW DARE YOU!

Mun paketti toimitettiin toiselle puolelle kaupunkia. Liike josta tuotteen tilasin on huomattavasti lähempänä kotiani :D Ota yhteyttä ja puhu ystävällisesti, varmasti auttavat saamaan paketin oikeaan paikkaan.

Postin Aspa-puhelin maksaa 2€/min+ppm. En todellakaan maksa enää yhtään lisää siitä, että saan pakettini sinne, mihin sen tilasin/maksoin.

Postilla on verkkosivuilla lomake, jolla noutopisteen voi vaihtaa. Uhataan "hinnaston" mukaisella maksulla. En TAATUSTI maksa mitään ekstraa. Jos yrittävät veloittaa, vien asian kuluttajaviranomaiselle.

Vierailija
31/42 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeys ja oman keskittymiskyvyn puute. On joku tällainen kaamoskausi menossa, että ei opinnäytetyön tekemisestä meinaa tulla mitään. Oma aikaansaamattomuus siis veetuttaa.

Vierailija
32/42 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä ja pimeä vuodenaika ei houkuttele lenkille ja tulee mussutettua liikaa kaikkea sisällä. Lihottaa ja veettää...

Vierailija
33/42 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto.

Vierailija
34/42 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän tyhjyys.

On työtä, ruokaa ja terveyskin kohtalainen, joten ei pitäisi valittaa, mutta nuo ei taida riittää. Melkein kaikki ihmiset ympäriltä on kuolleet pois, ja on aika yksinäistä.

Vierailija
35/42 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee taas uimahalli kiinni ja muutkin liikuntaharrastukset tauolle täällä Varsinais-Suomessa, vaikka paikkakunnallamme on monta päivää ollut nolla tartuntaa.

Vierailija
36/42 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on krooninen sairaus johon en saa nyt tarvitsemaani hoitoa koronan vuoksi. Pitää vaan kestää ja kärsiä

Vierailija
37/42 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyys ja syrjäytyminen.

Vierailija
38/42 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurimökin määräilevä ämmä.

Vierailija
39/42 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että niin monet ihmiset eivät luota tieteeseen.

Vierailija
40/42 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yt:t...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi