laihdutus
Heippa täällä keskustellaan laihduttamisesta ja puhutaan 1000 kcalorin kitudieeteistä. Miksi että karppaa, te jotka olette päättäneet laihduttaa muulla tavoin? Minua oikeasti kiinnostaa tämä jos joku jaksaisi vastata.
Kommentit (26)
No jos lihaksia haluaa kasvattaa niin se on eri juttu. Nyt oli kyse painonpudotuksesta. Hiilarit ei ole kiellettyjä niitä nautitaan vähemmän.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 23:31"]
Kyllä minä liikun tietysti. Miten niin nro 8 et laihtunut? Kyllä karpinkin ruokavalion tärkeä osa on rehut. Jos tykkää suolaissta ja juustoista niinkuin minä niin tämähän on nimenomaan ihanaa.
[/quote]
En laihtunut, koska söin kaloreita liikaa. Kaikilla ei valitettavasti toimi se, että karppiruoalla toimisi sääntely niin, ettei syö kaloreita paljoa. Minulla siis paino lähti karppamaalla jopa vähän noususuuntaan. Sitten aloin 3 kk päästä laskea karpatessa kaloreita, ja sitten toki sai laihtumaan, mutta miksi edes karpata, jos kumminkin tarvii laskea kaloreita...
Ja miksi karpata kun voi syödä terveellisesti ja monipuolisesti, liikkua ja laihtua sillä tavoin ja pitääkkin kilot poissa.
Ei toimi kaikki kaikilla ei. Mikäköhän minun kysymyksessä oli niin ikävää että kukaan ei tykkää. Sanoinko mä jotain pahasti vai onko tämä karppaus täällä jotenkin tabu tai ärsyttävä aihe.
Kyllä minä liikun tietysti. Miten niin nro 8 et laihtunut? Kyllä karpinkin ruokavalion tärkeä osa on rehut. Jos tykkää suolaissta ja juustoista niinkuin minä niin tämähän on nimenomaan ihanaa.