On kyllä söpö 25,5 neliön asunto. Isot ikkunat tekevät ihmeitä.
Kyllä mäkin tommosessa asunnossa viihtyisin. Tuijottelisin vaan ikkunasta ulos maisemia. ☺️
Eri asia olis saman kokoinen kämppä, jossa ei olis ikkunoita nimeksikään, tuntuis kopperolta.
Kommentit (16)
Kiva. Ikkunat vaan vie seinätilan. Hyllyjä ja kaappeja ei mahdu mihinkään. Mutta kivan avaraa.
asun samanlaisessa asunnossa. tuntuu että nukun ja asun keittiössä. olen päättänyt seuraava asunnossa on keittiö oma huone ovella.
Vierailija kirjoitti:
asun samanlaisessa asunnossa. tuntuu että nukun ja asun keittiössä. olen päättänyt seuraava asunnossa on keittiö oma huone ovella.
Yksiöissä sellaiset pikkuruiset erilliset keittiöt on mun mielestä söpöjä. :)
Ei kiitos. En halua asua pienessä akvaariossa, jossa syksyn, talven ja kevään harmautta ei pääse pakoon. Lisäksi kiusana vielä mahdollinen valosaaste ja liian vähän säilytystilaa.
Onneksi sentään jääkapille ja vessaan on sängystä lyhyt matka. :D
Apua miten ankea. Kaikki on niin suoraa ja kantikasta, mulla on eri tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Minä asuin samankokoisessa, jossa oli keittokomero. Siinä ei tuntunut, että asuu keittiössä.
Miten tuossa saa ikkunat pestyä? En ikinä uskaltaisi.
Mietin missä sen kaikki tavarat on, mutta jutusta kävikin ilmi, että mm. talvivaatteet ja kengät ovat yhä vanhemmilla. Mäkin onnistuin asumaan pari kesää vähällä tavaralla, kun muutin kesätöihin kahden matkalaukun voimin, mutta oikeasti kaikki tavarani olivat vanhemmillani. Ei onnistunut enää täydellinen minimalismi sen jälkeen, kun vanhemmat kyllästyivät muuttolaatikoihin nurkissaan, kun jonnekin ne talvi-, syys-, kesä-, juhla- ja ulkoiluvaatteet piti laittaa, eikä kaikkia lapsuusmuistojaankaan halunnut heittää menemään.
Ja minä naapurinasi katselisin isoista ikkunoistasi myös.
Mitä "maisemia"?? Rumia kerrostaloja kukaan jaksa katsella.
Vierailija kirjoitti:
Mitä "maisemia"?? Rumia kerrostaloja kukaan jaksa katsella.
Jutun kuvat oli huonot, oikeasti tuossa on avarat maisemat. Kuvissa vaan ne muutama hassu kerrostalo sattuivat keskelle ikkunaa. Tuossa ei ole oikeasti edessä yhtään kerrostaloa, vaan näkee pitkälle. (Olen joskus käynyt talossa.)
Jos mä asuisin tuossa niin skippaisin sohvan kokonaan ja laittaisin sängyn sohvan tilalle. Sitten tuohon nyk. sängyn paikalle saisi jonkun hyllyn tai muun säilytyskalusteen.
Mut kivan avara ja valoisa koti!
En ikinä, ikinä, ikinä asuisi tuommoisessa kanakopissa. 25 neliön asukas ei voi edes harrastaa mitään mihin tarvitsee yhtään enemmän tarvikkeita. Nurkkaan päin otettu kuva on kyllä kiva, mutta ei saa unohtaa että siinä on valokuvaaja ihan seinä selkää vasten, ja kuvassa on jo ihan kaikki tila mikä on saatavilla! Eli keittiö, olohuone, ruokanurkkaus ja makuuhuone. Ei ole mitään ekstrahuonetta kulman takana. Tuolla tytöllä on myös vain yksi ruokatuoli. Mitäs sitten jos kutsuu vaikka kaksi ruokavierasta?
Ihmisasuntojen minimi pitäisi olla joku 50 neliötä.
Olen asunut tuon talon naapurissa. Aikamoista nisti-aluetta.
Tuo on täydellisen kokoinen opiskelijaboksi.