Mitä yleistä sometiliä sinulla ei ole?
Kommentit (28)
Ei mitään noista.
Viestin tarkistusnumero 666.
Mulla on vain fb enkä sitäkään enää käytä.
Äänestäkää siis sitä somea mihin teillä ei ole edes käyttyksiä. Ei niin, että äänestää Facebookia koska käyttää "niin harvoin" ja ainoastaan "kirppiksiä ja miljoonaa eri ryhmää" varten.
Heitin ihan arpomalla Snapchatin. Ei minulla ole kuin Facebook ja Instagram ja ne riittää kyllä.
Ei ole mitään noista. Twitteriin melkein jo tein tilin joskus, mutta onneksi ei tullut tehtyä. Sekin on nykyään äärilaitoihin polarisoitunut.
Minulla on vain Insagram, poistin Facebookin noin vuosi sitten. N27
Laitoin facen mutta ei kyl oo muitakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään noista. Twitteriin melkein jo tein tilin joskus, mutta onneksi ei tullut tehtyä. Sekin on nykyään äärilaitoihin polarisoitunut.
Sorry, Twitter unohtui! Tiesin, että joku jäi. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdit myös Tiktokin
Miksei tässä oo vaihtoehtona ei mitään? No en sitten osallistu tähänkään kyselyyn.
Vastasin Periscopen, koska se on noista ainoa, jota en ole edes kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdit myös Tiktokin
Hyvä vaan, sillä vain yhden voi valita, mutta suurin osa käyttää alle viittä noista. TikTokia ei käytä suurin osa teineistäkään, vanhemmista puhumattakaan.
Valitsin Facebookin, koska se tuntuu olevan nykyään itsestäänselvyys, enkä ole kuitenkaan siihen ikinä kuulunut.
Minulla ei ole mitään luetelluista.
Whatsapp on.
Helpompi vastata, mitä on: FB, Insta, Pinterest, Twitter, YouTube ja LinkedIn.
Ilmoitin Jodelin, ei ole tiliä myöskään snapchatissa eikä periscopessa. En myöskään itse postaa faceen tai instagrammiinkaan mitään.
Laitoin FB, oikeasti ei ole mitään noista.