Mieheni ei voi saada omia lapsia, mitä mieltä olet et saisin hänen veljeltään sukusoluja?
mies suostuvainen ,mieluummin niitä kuin ihan vieraan
Kommentit (2)
Lapsenkin kannalta on ehkä selvempää aikanaan, ettei tarvi ajatella, että toi on mun biologinen isä, mutta sen veli on mun isä silti. Jos vaikka se setä on niin tuttu, että on molemmille vaikeuksia pysyä juridisissa perheissä. tai miltä ylipäänsä tuntuisi saada 18v tietää, että tuo naapurin setä onkin mun biologinen isä.
terv. äiti, joiden alkuisä ei ole oma isä ja asian kertominen lapsille on edelleen kertomatta - olisin tälle erää sitä mieltä, ettemme koskaan kertoisikaan, ellemme olisi muutamille tutuille asiasta kertoneet - eli emme voi salata lapsilta asiaa, jonka olemme tutuille kertoneet. Vaikeus on vaan siinä, että meidän lapset on jo koululaisia ja tuntuu, että oikea aika kertoa oli ja meni jo.
onko miehesi veljellä perhettä omasta takaa. Jos on niin mitä mieltä hänen perheensä. Eli jos kaikki ovat tyytyväisiä ratkaisuun niin mikä ettei. Onhan niitä tapauksia maailmalta kuinka sisarukset " lainaavat kohtuaan" .
Itse miettisin käytännän kannalta: mitä tuo lapsi sitten joskus asiasta tuuma. Joutuisiko kiusatuksi jne