Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko sulla meni Hulluille päiville?

Vierailija
10.04.2014 |

Mulla meni 8 tonnia.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

400 euroa mennyt enkä käynyt paikalla vaan ostin netistä. Tänään sain jo paketinkin.

Ostin

- 3 paitaa lapsille (yhden jokaiselle)

- shortsit yhdelle lapselle

- mekon yhdelle lapselle

- käsilaukun siskolleni lahjaksi

- kaksi paitaa itselleni

- farkut itselleni

- yöpaidan itselleni

- alusvaatteita itselleni

En osta välttämättä halpaa vaan kivannäköistä ja tarpeellista. Halvemmallakin voisi saada jostain, jos jaksaisin kovasti panostaa, mutta kun en jaksa. On helpompaa katsoa, löytyykö jotain kivaa kootusti samalta sivustolta. Kaikki vaatteet ovat tarpeellisia ostoksia, samankaltaisia olisin ostanut joka tapauksessa. Kengät jäi yhdeltä lapselta ostamatta, kun ei löytynyt sopivia, ja itselleni olisin voinut ostaa meikkejä.

Vierailija
22/31 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi olen ostanut kaksi takkia ja kahdet alushousut, noin 60€, ja ruokaa herkusta noin 15€.

Käyn kenties vielä joku päivä piipahtamassa, tuskin rahaa kuitenkaan kovin montaa kymppiä kuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 18:04"]0 euroa.

Olen käynyt vain kerran elämässäni hulluilla päivillä. Se oli n. vuosi siten. Ostin tigin shamppoon ja hoitoaineen joista on vieläkin vajaa puolet jäljellä :D  Eli ihan hyvä ostos.

[/quote]

Haha vanhentunutta shampoota !!!!

Vierailija
24/31 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap osti siis sitä korko + rahastotarjousta

Vierailija
25/31 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöksyjä itselleni, Kanebon tuplaripsiväri (itselleni ja tyttärelle) ja juustoja. Täsmäiskut tarpeeseen, tai onko noi juustot nyt niin tarpeeseen...

Meni n. 80 euroa.

Vierailija
26/31 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kymmenen finnkinon leffalippua 80 eurolla. Tämä on vakio-ostokseni syksyisin ja keväisin. En osta koskaan mitään muuta Hulluilta päiviltä.

Vierailija
27/31 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni tällä kertaa 925 euroa (sis. ruokaa ja yhdet lentoliput). Viikonloppuna ajattelin lähteä törsäämään vielä pari sataa. :)

Vierailija
28/31 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie en ymmärrä tuollasia hullutuksia. En mie kyllä ymmärrä koko stokkaa :-S

Vierailija
29/31 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukat ajat eikä tarvetta ostoksille, ei ole ostettu siis mitään. Välillä siellä menee paljonkin. Mutta harvoin olen ostanut mitään turhaa. Sieltä on ostettu vauvalle joskus Braunin korvakuumemittari, joskus Oral-B vaihtoharjoja sähköhammasharjaan, aina ruokaa, vaatteita jos sopivia on tullut vastaan. Kulutustavaraahan nuo. Meillä vaatteet ostetaan kuitenkin kaupasta eikä kirppikseltä, joten jos siellä on sopivia alennuksia, ne kannattaa käyttää.

Itse en ole lentoja ostanut, mutta perheessä eräs ostaa ainakin kerran vuodessa. En jaksaisi itse jonottaa lippuja niin pitkään, mutta monta sataa kuulemma säästänyt aina kerrallaan Finnairin Aasian lennoissa.

Vierailija
30/31 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 euroa

Vierailija
31/31 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

0e, koska tarjouksessa ei ollut mitään oikeasti laadukasta tavaraa. Teen ostokseni Stockmannilla silloin kun saan olla siellä rauhassa, eikä keltakassisia köyhiä tungeksi joka puolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi