Paljonko sulla meni Hulluille päiville?
Kommentit (31)
Toistaiseksi olen ostanut kaksi takkia ja kahdet alushousut, noin 60€, ja ruokaa herkusta noin 15€.
Käyn kenties vielä joku päivä piipahtamassa, tuskin rahaa kuitenkaan kovin montaa kymppiä kuluu.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 18:04"]0 euroa.
Olen käynyt vain kerran elämässäni hulluilla päivillä. Se oli n. vuosi siten. Ostin tigin shamppoon ja hoitoaineen joista on vieläkin vajaa puolet jäljellä :D Eli ihan hyvä ostos.
[/quote]
Haha vanhentunutta shampoota !!!!
ap osti siis sitä korko + rahastotarjousta
Pöksyjä itselleni, Kanebon tuplaripsiväri (itselleni ja tyttärelle) ja juustoja. Täsmäiskut tarpeeseen, tai onko noi juustot nyt niin tarpeeseen...
Meni n. 80 euroa.
Ostin kymmenen finnkinon leffalippua 80 eurolla. Tämä on vakio-ostokseni syksyisin ja keväisin. En osta koskaan mitään muuta Hulluilta päiviltä.
Meillä meni tällä kertaa 925 euroa (sis. ruokaa ja yhdet lentoliput). Viikonloppuna ajattelin lähteä törsäämään vielä pari sataa. :)
Mie en ymmärrä tuollasia hullutuksia. En mie kyllä ymmärrä koko stokkaa :-S
Tiukat ajat eikä tarvetta ostoksille, ei ole ostettu siis mitään. Välillä siellä menee paljonkin. Mutta harvoin olen ostanut mitään turhaa. Sieltä on ostettu vauvalle joskus Braunin korvakuumemittari, joskus Oral-B vaihtoharjoja sähköhammasharjaan, aina ruokaa, vaatteita jos sopivia on tullut vastaan. Kulutustavaraahan nuo. Meillä vaatteet ostetaan kuitenkin kaupasta eikä kirppikseltä, joten jos siellä on sopivia alennuksia, ne kannattaa käyttää.
Itse en ole lentoja ostanut, mutta perheessä eräs ostaa ainakin kerran vuodessa. En jaksaisi itse jonottaa lippuja niin pitkään, mutta monta sataa kuulemma säästänyt aina kerrallaan Finnairin Aasian lennoissa.
0e, koska tarjouksessa ei ollut mitään oikeasti laadukasta tavaraa. Teen ostokseni Stockmannilla silloin kun saan olla siellä rauhassa, eikä keltakassisia köyhiä tungeksi joka puolella.
400 euroa mennyt enkä käynyt paikalla vaan ostin netistä. Tänään sain jo paketinkin.
Ostin
- 3 paitaa lapsille (yhden jokaiselle)
- shortsit yhdelle lapselle
- mekon yhdelle lapselle
- käsilaukun siskolleni lahjaksi
- kaksi paitaa itselleni
- farkut itselleni
- yöpaidan itselleni
- alusvaatteita itselleni
En osta välttämättä halpaa vaan kivannäköistä ja tarpeellista. Halvemmallakin voisi saada jostain, jos jaksaisin kovasti panostaa, mutta kun en jaksa. On helpompaa katsoa, löytyykö jotain kivaa kootusti samalta sivustolta. Kaikki vaatteet ovat tarpeellisia ostoksia, samankaltaisia olisin ostanut joka tapauksessa. Kengät jäi yhdeltä lapselta ostamatta, kun ei löytynyt sopivia, ja itselleni olisin voinut ostaa meikkejä.