Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ripuli menkkojen aikaan, onko mulla ärtynyt suoli?

Vierailija
20.04.2014 |

Luin että vaikka monilla vatsa toimii liikaa menkkojen aikana niin silti se viittaisi ärtyvään suoleen..... onko teillä muilla menkkojen aikana vatsavaivaisilla muuten herkkä vatsa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan. Mulla oli ennen menkkaoireena löysä vatsa, mutta se on jäänyt nyt pois.

Vierailija
2/8 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo on aivan normaalia että vatsa voi olla sillon löysällä.

Ei se mihkään viittaa, jos ei muuten vatsa oireita ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/8 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia on mahan sekaisin meneminen, johtuu krampeista.

Synnytyksessä minulla paska lensi, vaikka oli tehty 12h sitten suolihuuhtelu ja istuin puoli tuntia pöntöllä...

Vierailija
5/8 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aina ennen menkkojen aikaan vihloi peräsuolesta, ja yllätys yllätys: kun synnytin, niin ainoat kivut tuntui takapuolessa! Eli jotain tekemistä tuolla kohtuosastolla on selvästi hanurinkin kanssa :)

Vierailija
6/8 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 12:59"]

Synnytyksessä minulla paska lensi, vaikka oli tehty 12h sitten suolihuuhtelu ja istuin puoli tuntia pöntöllä...

[/quote]

Jokainen paskoo synnytyspöydälle sillä lapsi painaa ulos tullessaan peräsuolen tyhjäksi. Kaikki eivät vain huomaa kun kätilö korjaa paskat pois:D

Vierailija
7/8 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 12:10"]Luin että vaikka monilla vatsa toimii liikaa menkkojen aikana niin silti se viittaisi ärtyvään suoleen..... onko teillä muilla menkkojen aikana vatsavaivaisilla muuten herkkä vatsa?

[/quote] On tavallista löysempi. Sitten vielä lapsella on vatsatautia. Sitä odotellessa tässä pääsiäistä vietetään.

Vierailija
8/8 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 14:10"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 12:59"]

[/quote]

Jokainen paskoo synnytyspöydälle sillä lapsi painaa ulos tullessaan peräsuolen tyhjäksi. Kaikki eivät vain huomaa kun kätilö korjaa paskat pois:D

[/quote]

Mulla ainakin kätilö nimenomaan ekan synnytyksen jälkeen mainitsi synnytystä läpikäydessään, että ulostetta ei tullut synnytyksessä. Tokasta havaitsin ihan itse, ettei tullut, kun  kerkesin hikisesti vartin maata synnyttämässä ja homma oli ohitse. Siinä ei kukaan ehtinyt siivoilla yhtään mitään, ennen kuin sitten veivät istukan ja talteen leikatun napanuoran pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän