Jos et kävisi vuoteen kampaajalla, mikä olisi lopputulos?
Kommentit (19)
En ole käynyt kolmeen vuoteen ja hieman hapsottaa latvat, mutta tukka on ihan hyvän näköinen. Eli vuosi ei tekisi mitään mun tukalle, muuta kuin se tietty kasvaisi sen 10-15 cm.
Sama kuin nyt. En ole käynyt vuosikausiin, tasoitan itse latvat jne. Hyväkuntoiset ja kiiltävät hiukset. Enkä ole ammatiltani kampaaja.
Tämä mikä nyt on, en ole vuoteen käynyt. Huomenna menen.
No, otsatukka olisi nopeasti silmillä, mutta ehtisi toki kasvaa vuoden mittaan :).
mulla on väriä päässä, joten juurikasvua tulisi, vaikka toki pituudetkin haalistuisi. Pitkä tukka ei nyt sinänsä kovin pahalta näyttäisi, vaikka toki on siistimpi, kun leikataan tasaisin väliajoin. Muotoillulle otsikselle pitäisi kyllä jotain tehdä...
Olen käynyt kampaajalla viimeksi viime heinäkuussa. Tukka on haaleanmaantienvärinen ja ulottuu olkapäiden alle, ei sen kummempaa. Latvat hiukan hapsottaa mutta föönaamalla saa ihan ok näköisen.
Hiusten latvat hapsottaisivat kuivina ja kaksihaaraisia olisi paljon.
Kävin kampaajalla viime viikolla, sitä edellisen kerran kävin kesällä ennen kesälomaa. Olen oppinut värjäämään hiukset kivasti itse ja edestä lyhennän itse kun alkaa häiritsemään. Takaa hiukset olivatkin kasvaneet taas yli puolen välin selän. Ei siis paha ollenkaan,
toistakymmentä senttiä pidemmät hiukset.
Mulla on 3,5 v siitä kun viimeksi kävin kampaajalla. Pitkät hiukset on, ei tarvitse mennäkään. Hoidan hiuksia kotona hyvillä aineilla, ei ole edes kaksihaaraisia ;)
En ole käynyt kampaajalla yli vuoteen. Vähän nuo latvat ovat kuivat, taidan laittaa miehen saksimaan niitä. Olen sen verran pihi, etten suostu maksamaan 25 euroa tuosta hommasta.
En ole käynyt viiteen vuoteen kampaajalla ja aika hirveältähän tämä pehko näyttää. Pitkä ohut hampputukka täynnä kaksihaaraisia. Ei vaan tee mieli käydä kampaajalla, kun tällasesta ohuesta liimaletistä ei saa hyvännäköistä millään rahalla. :/
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 16:18"]
Hiusten latvat hapsottaisivat kuivina ja kaksihaaraisia olisi paljon.
[/quote]
Niin mullakin, muuten hiukset olisivat veltot, päätämyöten menevät, rasvaiset luirut. Mulla hiukset rasvoittuu tosi nopeasti ilman käsittelyjä. Mutta miehethän tykkää pitkistä hiuksista, joten seuraa varmasti riitäisi :)
Kävin kampaajalla viimeksi vuonna 2002 ;) Aina on hiukset olleet kruununi.
Käyn joskus 3-5kk välein kampaajalla tasoittamassa ainakin. Viimeksi meni puolitoista vuotta ennenkuin tasoitin. Tulos pitkähkö kuivat latvat ja paljon katkeilleita ja haaroittuneita...
Mikä siinä on jos menee kampaajalle 5kk-18kk välein ja sanoo sen kampaajalle, niin itse ainakin saanu osaksi ihan hirveetä kauhistelua ja epäuskoista äimistelyä, kuinka en ole NIIIIIIN pitkään aikaan käynyt kampaajalla. Siksi aina vaihan kampaajaa, kun se ihmettely menee halveksunnan puolelle, ettei käy 2-3kk välein niinkuin Kaikki Ihmiset käy...
kerrankin joku lähiökampaaja, jonka oma tukka oli ihan hirvee pitkä hamppu nauroi koko leikkaamisen ajan ivallisesti, kuinka en ollut viiteen kuukauteen käybyt latvoja tasauttamassa. KIUSALLISTA. Ei siinä pitäis olla mitään ongelmaa. Jos kampaaja haluaa antaa vinkin, niin sanoo vaan että latvat kannattaa tasoitella 3kk välein, eikä alkaa ivaamaan jos väli on venähtänyt.
En ole käynytkään ikiaikoihin, ei ole varaa sellaisiin. Itse leikkaan ja värjään ja tulos saa luvan kelvata.
Hiukset olisivat pidemmät ja kauniimmat, kun itsepäinen kampaaja ei olisi niitä nysännyt. Onneksi en ole käynyt.
Kävin kampaajalla viimeksi vuonna 2005. Minäkin leikkaan ja värjään itse. Välillä annan mun teinitytön tehdä hiuksilleni muodonmuutoksen. Olen kotiparturointiin tyytyväisempi kuin koskaan kampaajalla käydessäni.
Miulla hiusten latvat kuivuu ja jos aijon pitää niitä auki,joudun käymään kampaajalla vähintään 2krt vuodessa.
Sama kuin viimeiset 10v. Pitkät hyväkuntoiset hiukset