Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies tekee näin?

Vierailija
30.11.2020 |

Tapailemani mies oli ollut ilkeä mulle, ja oltiin hänen luonaan. Hän katsoi mua halveksuvasti ja "hupsutellen" pilkkasi vaatteitani ja silmämeikkiäni, meni sen jälkeen vessaan ja jätti oven auki. Olin menossa tupakalle ja näin kun hän hymyili peilikuvalleen. Oikeasti, ja sillä lailla leveästi ja tyytyväisenä.

Tuosta tuli todella inhottavat vibat , vaikka sen jälkeen käyttäytyi aika normaalisti ja haluaa nähdä usein. Kysyisittekö mieheltä vai antaisitteko vaan asian olla? En kehtaisi kysyä mutta häiritsee ja tuskin mitään järkevää vastausta siihen saisin.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tosissas? Lähtisin ovesta ulos ensimmäisenkin pilkkauksen jälkeen.

Vierailija
2/17 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyvä mies. Kannattaa lähteä kävelemään ja pysyä sankarista mahdollisimman kaukana. Ongelmia ja sydänsuruja tiedossa muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä on jakautunut persoonallisuus.

Vierailija
4/17 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää lytätä sinua, eli on itse todennäköisesti huonoitsetuntoinen ongelmatapaus, jopa pers. häiriöinen.

Next.

Vierailija
5/17 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on aarre löytynyt tinderistä.

Vierailija
6/17 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kukaan haluaisi seurustella tuollaisen aikuisen koulukiusaajan kanssa? Miksi ajattelet, että sinulle saisi tehdä noin?

Vierailija
7/17 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää jotain pelimiesmuuvia ja koettaa saada sinua anelemaan hyväksyntäänsä alistamalla sinua henkisesti.

Lähde pois heti. Tuosta ei tule mitään hyvää.

Vierailija
8/17 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille että ei ole kiinnostusta kusipäitä tapailla jotka virnuilee yksin peilikuvalleen vessassa

Vierailija
9/17 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta alku sössötyksestä ei kyllä saanut mitään selvää. Kysyisitkö mieheltä MITÄ ?

Ja sitten tämä "katsoi halveksuvasti ja hupsutellen pilkkasi vaatteitani". Eli halveksuvasti katsominen, oliko se sun mielikuvitusta?  hupsutellen pilkkasi ? siis mitä ja miten ?

Ei niin kuin ulosanti voisi taas huonompaa olla. Pidä kuule miehestä kiinni jos sellaisen olet saanut, toista yhtä urpoa ottajaa et löydä.

Vierailija
10/17 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Lähde tuosta suhteesta heti äläkä katsele taaksesi.

Minulle kävi samalla tavalla parikymmentä vuotta sitten. Uudessa suhteessa en osannut varoa, vaikka näin jälkeenpäin asetelma oli ilmiselvä. Eräänä iltana ihan tavallisen päivän jälkeen tämä mies pilkkasi ulkonäköäni, jota tavallisesti ylisti. Minä en ollut ihan varma siitä, olinko kuullut tai ymmärtänyt jotain väärin. Sitten mies tuli alasti kylpyhuoneesta, sieppasi minut kainaloonsa ja kävelytti minut ison peilin ääreen. Siinä hän sitten virnisteli omalle peilikuvalleen ja poseerasi vehje puolitanassa ja yritti suostutella minutkin pois vaatteistani. Kiskaisin itseni irti ja poistuin ihmettelemään. Tuo oli h**vetin omituista, mutta muutama vielä omituisempi kuukausi oli tulossa. Olisin säästynyt paljolta, jos olisin ollut yhtä vanha ja paljon nähnyt kuin nyt olen.

Vierailija
11/17 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pölhölle tuntuis

😮

Vierailija
12/17 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksiva katse on voinut olla mielikuvitustasi. Etkö itse koskaan hymyile peilikuvallesi? Pilkkaaminen sen sijaan ei ole ok. Kerro joku esimerkki? Vitsinäkö heitti jotain vaatteisiisi liittyvää?

Vierailija
13/17 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä isä jos nämä on oikeasti oikeita tapahtumia

Vierailija
14/17 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen poikaystävä raivosi, kun keitin vettä väärin, kahvia väärin, käytin liikaa meikkiä ja hajuvettä, paperit heitin väärään roskikseen ja söin väärin. Kun sanoin, että en pidä jatkuvasta arvostelusta ja ihmettelen suuresti tuollaista käytöstä, alkoi parin kuukauden mittainen piina, jossa mies haastoi riitaa, nöyryytti, roikotti löysässä hirressä eikä lopulta alentunut edes katsomaan silmiin kun näimme ennen suhteen lopullista loppua. Sen jälkeen jatkui kuukausien raivoaminen viesteillä, jossa teki selväksi, ettei jätä minua rauhaan ellen pyydä anteeksi minun törkeää käytöstäni ja ilkeitä sanojani :D.

Eli neuvoni on, jätä mies. Heti. Tämä on ainut asia mitä kadun, kun en itse tehnyt. Olisi pitänyt jättää heti, kun toinen vaatii anteeksipyyntöä siitä, että pyydän puhumaan minulle arvostavasti ja olemaan minua kohtaan ystävällinen ja rakastava.

Vierailija
15/17 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa sekopäältä, onnea matkaan.

Vierailija
16/17 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on ylianalysoiva kaikestaloukkaantuja, joka kuvitteli kaikki loukkaukset

Vierailija
17/17 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies aiheuttaa sinulle epämääräisenkin huonon olon, usko vaistoasi.

Hyvistä tulee hyvä fiilis, huonoista huono. Älä jää tuleen makaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi