Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiuslähtö jo 13 vuotiaana!!!!!!

Vierailija
30.11.2020 |

Moi kaikki!
Olen 13wee ja mul alko lähtee hiukset jo 11 vuotiaana. mul on hilsettä ja sain sen poistua noin 2 viikolle mutta taas mulle tuli. Multa lähtee hiukset tosi paljon päivässä noin 145. On mennyt lääkkärille mutta se sanoi et se on normaalia , menin 6 kuukausi sitten. (MULLA ON ALKANUT KUUKAUTISET 6 kuukautta sitte)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neroilta lähtee hiukset jo varhain!

Vierailija
2/7 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kertoa vähän tarkemmin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanoliinia käyttänyt jossakin usein?

Vierailija
4/7 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti kärsit rasvoittuvasta päänahkaansa. Luulisin, että hilse pahentaa ongelmaa. Ehdottomasti parasta on pestä hiukset joka päivä. Ainakin kerran päivässä, jopa kahdesti jos siltä tuntuu. Monet väittävät, ettei se auta hilseeseen, mutta kyllä se auttaa lääkäreidenkin mukaan. Hilseily johtuu sienestä, joka on siis normaali päänahkassa, ei varsinaisesti mikään tauti. Mitä useammin hiuksia pesee, sitä vähemmän sientä pääsee kasvamaan päänahkassa.

Vierailija
5/7 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvainen hilse pestään niin, että ensimmäisenä päähän laitetaan käsidesiä, joka tappaa hiivasienet. Sitten normaali shamppoolla pesu. Kuiva hilse ihan vaan shamppoolla, jonka pitää olla juuri sinulle sopiva.

Vierailija
6/7 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Nizoral-shampoota (apteekista). SIM-shampoot ovat myös hyviä. Kannattaa syödä biotiinia ja monivitamiineja, ja huolehtia että ruokavalio on kunnossa. Ethän laihduta? Onko kilpirauhanen tsekattu (verikoe)?

Vierailija
7/7 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lanoliinia käyttänyt jossakin usein?

Villarasvassa on sitä myös:

http://spc.nam.fi/indox/nam/humspc.jsp?nimi=&luvanhaltija=&myyntilupanr…