Läskifoobikko on saanut viimein nimen!
Toisessa ketjussa (miten saa selville kirjoittajan)joku neropatti hänet nimesi typon innoittamana (dataguru/ fataguru), ja kannatan!
Kommentit (14)
FAT-A-GURU tarkemmin sanottuna, minä itseasiassa keksin sen siitä! :D Tuli mieleen jenkkikaverini leikillään heittämästä "pissismäisestä" glam-o-rama sanasta kun hän naureskeli minun glitterihileiselle perjantaikynsilakalle.
(PS. En minä nyt mikään neropatti ole, joskus vaan väläyttelen jotain hassuja ja saan muutkin nauramaan, lähinnä mitä enemmän mennään viikonloppua kohti niin mielikuvitus laukkaa ;D )
t: 3
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 13:06"]
Harvinaisen typerä väännös
[/quote]
Voisiko joku tarjota tälle immeiselle kierroksen huumorintajua, tai ehkä kaksikin?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 13:06"]
[/quote]
Voisiko joku tarjota tälle immeiselle kierroksen huumorintajua, tai ehkä kaksikin?
[/quote]
Ilmoitan sitten, kun paska "huumori" uppoaa.
[/quote]
huuhtele nyt ne hiekat......
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 13:09"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 13:06"]
[/quote]
[/quote]
Ilmoitan sitten, kun paska "huumori" uppoaa.
[/quote]
Paskaa taisit hakeakin, joten haepa se muualta sitten.
[/quote]
sinäkö se oot, se itse fat-a-guru?
Fat-a-gurua pännii kun se yritti taas aloittaa 15 lihavaläskiketjua, ja nyt porukka tietää että se yrittää vaan myydä jotain laihdutusjuttua täällä sillä tavoin ;D Eikö raskaana olevat ole vähän huono kohde sellaiselle markkinoinnille?
[/quote]
Kannattaisiko opetella kieliä tai matkustella joskus niin ei tulis niin ulkopuolinen olo?
Fat-a-guru