Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatko koronarokotteen?

Vierailija
30.11.2020 |

Joulukuussa jo rokotetaan ehkä ensimmäiset.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palataan asiaan 4-5 vuoden päästä, kun on näyttöä haittavaikutuksista pidemmällä aikavälillä.

Tämä selvä. Pidän sulle roskatynnyrissä tulta yllä, tuo joku jäniksenraato kun tuut! Nähdään![/quote

What?

Se oli projektio individualismin, rokotevastaisuuden ja varman päälle pelaamisen pitkän aikavälin vaikutuksista meille tuttuun yhteieskuntaan.

Vierailija
22/34 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakoot hätäsimmät ensin.

Liian vähän tietoa joten en ala koekaniiniksi. Katsotaan sit jos ei merkittäviä sivuvaikutuks tuu pidemmällä tähtäimellä, niin ehkä sit.

En ole tavan influenssarokotusta ottanut. Liian huonosti tutkittu eikä edes tehoa kun pieneen osaan viruksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Keskityn immuniteetin parantamiseen ja terveyden ylläpitoon. Muistakaa mittauttaa d-vitamiinit! Valinta on henkilökohtainen, ei pakkorokotteille ja painostukselle!

Vierailija
24/34 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan sen heti kun voin. En tiedä, mitä rokote minulle tekee, enkä tiedä mitä korona minulle tekisi, mutta TIEDÄN mitä puoli vuottakin lisää liikkumattomuutta, ahdistusta ja lohtusyömistä minulle tekee.

Vierailija
25/34 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottamassa rokotetta. En ole ottanut rokotetta kausi-influenssaan enkä ota koronaankaan. Olen pysynyt mainiosti terveenä ja teräksisessä kunnossa ilman mitään rokotteitakin.  💪

Vierailija
26/34 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos sivuvaikutuksia tulee vasta parin vuoden päästä? Rokotteiden sivuvaikutuksia seurataan ymmärtääkseni hyvin lyhyen aikaa (tyyliin muutaman päivän) ja mitä pidempi aika rokotteesta sitä vaikeampi todistaa yhteys.

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku ei ottaisi rokotetta, jos sillä ei ole sivuvaikutuksia?

Vierailija
27/34 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Ja nyt osalla tartunnan saaneista on flunssa ja osa saattaa oireeton, niinkö?

Vierailija kirjoitti:

JA KETÄ MEITÄ SEISKA JULKKIKSIA ja MUITA IDI**TTEJA SIELLÄ NYT OLIKAAN 😷🤒🍹🍻🥂🍺🍸🍷

https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/9ceb3a33-3b61-4cef-94f4-3fb933d6…

Levin koronarypäs laajenee: Yhdestä baarista monta tartuntaa

Levin kisaviikonlopun ryppäästä levisi tartuntoja myös muualle maahan

Levin koronarypäs laajenee: Yhdestä baarista monta tartuntaa

Levin kisaviikonlopun ryppäästä levisi tartuntoja myös muualle maahan.

Koronavirus oli iso shokki Levillä kevättalvella.

Levin toissa viikonlopun maailmancupkisojen aikaisista altistuksista on paljastunut lisää koronavirustapauksia.

Infektioylilääkäri Markku Broas Lapin sairaanhoitopiiristä sanoo, että tiedossa on 12 tartuntaa.

– Meiltä Lapin sairaanhoitopiirin alueelta on ilmoitettu viisi, Länsi-Pohjan alueelta viisi, yksi Espoosta ja yksi Porista. Aika paljon kuitenkin.

Perjantain katsauksen jälkeen Lapin sairaanhoitopiirissä on todettu kahdeksan uutta koronatapausta.

Rovaniemellä todettiin neljä tapausta, joista kolme liittyy jo karanteenissa olevien henkilöiden tartuntoihin. Yksi Rovaniemen tartunnoista liittyy Levin Bar Ihkussa tapahtuneeseen altistumiseen.

Kittilässä todettiin kolme tapausta, joista kaksi liittyy Bar Ihkun altistumiseen ja yksi, joka liittyy jo aiempaan Kittilässä todettuun tartuntaketjuun, jossa sairastunut on ollut jo karanteenissa. Näiden lisäksi Muoniossa todettiin yksi tapaus, joka liittyy aiempaan tartuntaketjuun Muoniossa.

Vierailija
28/34 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän noihin oireisiin oli suurin syyllinen media.

Vierailija kirjoitti:

Otan sen heti kun voin. En tiedä, mitä rokote minulle tekee, enkä tiedä mitä korona minulle tekisi, mutta TIEDÄN mitä puoli vuottakin lisää liikkumattomuutta, ahdistusta ja lohtusyömistä minulle tekee.

Vierailija
29/34 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän lehdet ja uutiset rokotetta hehkuttaa, sitä enemmän pitäisi hälytyskellot soida.... ei ikinä tuota rokotetta. On aivan uudenlainen rokote. Nimikin sen kertoo: ModeRNA. Modifioi ihmisen DNA:ta. Haluatko olla geenimanipuloitu ihminen?

Minä en.

Vierailija
30/34 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nope.

Mieti tarkasti mitä vastaat, koska kieltäytymisellä on tiettyjä seuraamuksia

Sanon tämän ihan omaksi parhaaksesi

Terv. Hallitus

31/34 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
32/34 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan 137 sairaalassa. Ei ole mitään epidemia. Mutta maskit naamaan ja piikille vaan!

Vierailija
33/34 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.bloomberg.com/news/articles/2021-01-18/what-to-know-about-v…

Kaikkiin lääkkeisiin, rokotteisiin ym liittyy mahdollisia sivuvaikutuksia. Riski vaan on otettava, että tästä pirulaisesta päästään.

Vierailija
34/34 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi jakaantuu taas kahteen osaan.

ELIITTI, joka rokotetaan toimivalla Moderna tai Pfizer mRNA rokotteella.

ja

SPURGUT, jotka saa toimimattoman AstraZeneca rokotteen, jonka teho on olematon.

On ilmiselvää, että tämä EI OLE ILOUUTINEN sellaiselle onnettomalle, joka saa rokotteen ja sitten puolen vuoden kuluttua saa Korona-taudin, joutuu teholle ja kuolee. Tämä vain siksi, että EMA teki rokotehyväksynnän rokotteelle, jolla ei ole tarvittavaa tehoa!

ASTRAZENECA VACCINE NOT EFFECTIVE ENOUGH! CORONA VIRUS NEWS UPDATES JANUARY 13, 2021