Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen parisuhdekelvoton vastenmielinen kuvotus - miten muuttuisin paremmaksi ihmiseksi?

Vierailija
30.11.2020 |

Sain tänään pakit. Takki on tyhjä. Olen kelvoton parisuhteeseen. Miten muuttuisin paremmaksi ihmiseksi?

Speksit: nainen 35+, keskipalkkaisessa asiantuntijatyössä, ulkonäkö keskitasoa (hoikahko, mutta ei kovin ihmeellinen), taloudellinen tila vakaa, mutten ole varakaskaan. Koulutus akateeminen + muita opintoja.

Miten muuttuisin, jotta voisin saada itselleni mieluiten itseäni vanhemman hyvännäköisen ja älykkään naisen tai sitten suunnilleen ikäiseni fiksuhkon ja katseenkestävän miehen? Millä spekseillä saisin elämääni rakkauden?

Vastauksia tarvitaan kipeästi tai muuten elämälläni ei ole enää oikein tarkoitusta -> alan etsiä tukevaa oksaa ja ostan köydenpätkän.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yksinkertaisesti niin ärsyttävä ettei kukaan jaksa sua kuunnella. Siksi. Jos olet kokonaan hiljaa, mahdollisuutesi paranevat sataprosenttisesti.

Vierailija
2/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa. Olkaa kilttejä, auttakaa jotenkin. Olen ihan rikki ja on paha olla, kun tiedän, miten toivoton ja lohduton tilanteeni on.

-ei ole varaa tai aikaa terapiaan

-ei ole varaa kalliisiin plastiikkakirurgisiin operaatioihin ilman noin vuoden säästämistä

-olen mukavuudenhaluinen normaalisti, mutta halukaa muutokseen

-en näe itsessäni kovin merkittäviä muutoksia, jos esim. laihdutan tai treenaan paljon, ts. en muutu kaunottareksi laihduttamalla tai treenaamalla ja olen valmiiksi jo melko hoikka & jäntevässä kunnossa

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet yksinkertaisesti niin ärsyttävä ettei kukaan jaksa sua kuunnella. Siksi. Jos olet kokonaan hiljaa, mahdollisuutesi paranevat sataprosenttisesti.

Mikä tekee minusta ärsyttävän? Saisinko perusteluja tai esimerkkejä?

T. Ap

Vierailija
4/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma, läski, vanha, en ole koskaan seurustellut. Olen älykäs, fiksu, huumorintajyinem jbe jne- en kelvannut edes kun olin nuori ja normaalipainoinen, koska olen ruma, pitkä ja äkykäs. Kertapanokdi olisin kelvannut, mutta eipä kiinnostanut.

Niehille tärkein ha sinoa merkittävä asia naisessa on ulkonäkö, millään muulla ei ole väliä

Vierailija
5/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin ap asuu? Kuulostat kivalta ja sopivasti katkeralta naiselta. Olen samanlainen mies, pari vuotta vanhempi.

Meillä vois synkata.

Vierailija
6/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäpäin ap asuu? Kuulostat kivalta ja sopivasti katkeralta naiselta. Olen samanlainen mies, pari vuotta vanhempi.

Meillä vois synkata.

Eteläinen Suomi. Olen todella katkera ja surullinen. Ei ole juurikaan enää syytä elää.

Vierailija
7/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerat naiset on parhaita. Tiedän sen koska itse olen. Teidän kannattaisi ehdottomasti tehdä treffit.

Vierailija
8/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vois synkata.

Reps 😂

Vierailija
9/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, senkun avaat tinderin ja samalla illallekin löytyy treffit lukuisten komeitten herrasmiesten kanssa.

Tuollainen elämäkö on niiin kauheata??? Ehkä kannattaisi tutustua vähän tavismiehen elämään sitten..

Vierailija
10/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli varmaan taas kuvittelee voivansa muita vihaamalla siirtää heille omat negatiiviset ajatuksensa.

Voi raukkaa.

Vierailija
11/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tulla harrastamaan irtosexxx sun kaa.

Terv. Komea M26

Vierailija
12/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä vuosi terapiaa varten jos kerran voisit säästää vuoden kallista platiikkakirurgiaa varten. Intensiivinen parin vuoden terapia.

Vierailija
13/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin laittaa sua haitariin mutta tottahan sekin on rypyssä.

Vierailija
14/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko trolli omat satusi, oletko harhainen.

Vierailija
15/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä vois synkata.

Eteläinen Suomi. Olen todella katkera ja surullinen. Ei ole juurikaan enää syytä elää.

Vähän on kaukana, täältä pohjoisesta..

Hyphääpä kuule likka junaan pohjoista kohden, voitas rehvata. Otettais yhdessä selvää kumpi meistä on katkerampi...

T: samanlainen mies.

Vierailija
16/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä haisee elättäjää vailla oleva? Moderni nainen ei voi olla noin miehen kipeä.

Epätoivoisuus karkottaa eikä niinkään ulkonäkö.

Vierailija
17/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tästä haisee elättäjää vailla oleva? Moderni nainen ei voi olla noin miehen kipeä.

Epätoivoisuus karkottaa eikä niinkään ulkonäkö.

Haluan (halusin) kauniin naisen ja voin itse elättää hänet.

Vierailija
18/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, senkun avaat tinderin ja samalla illallekin löytyy treffit lukuisten komeitten herrasmiesten kanssa.

Tuollainen elämäkö on niiin kauheata??? Ehkä kannattaisi tutustua vähän tavismiehen elämään sitten..

Haluaisin mieluiten juuri tietynlaisen naisen.

Vierailija
19/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miki tyytyä miehiin, kun tietynlainen nainen olisi parempi?

Vierailija
20/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Uskotko trolli omat satusi, oletko harhainen.

Miksi kommentoit noin? Kirjoitin vain rehellisesti. Maailma on paha ja epäreilu paikka.

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan