Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paino ja vaatekoko ei jotenkin täsmää?

Vierailija
10.04.2014 |

Mä olen 165cm pitkä ja painan 48kg.

Omasta mielestäni olen liian laiha, vaikka ei mulla nyt ihan luut törrötäkään. Ne alkaa törröttää, kun painan noin 43kg...

Vaatekaupassa kuitenkin hämmästyn joka kerta. XS-kokoiset paidat on liian pieniä, rintsikoissa ympärysmitta tarvii olla 75cm tai mä kuristun. 34-kokoiset housut kinnaa reisistä ja loppuu koivista verenkierto, jos sellaiset jalkaani tungen. 

Sisko on mua pari senttiä lyhyempi ja painaa ainakin 10kg enemmän. Se käyttää saman kokoisia housuja (tosin sillä jalat on huomattavasti lyhyemmät kuin mulla ja mulle sen housut on usein liian lyhyitä) 

Minkälaisille rimppakintuille sit jotkut 32-kokoiset housut on oikein tehty? :O Niissäkin usein pituus kuitenkin riittäisi mullekin. Tai jos rintsikoissa tarviis olla koko 60-65cm? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinun kannattaisi olla onnellinen siitä, että päällesi menevät ns. normaalin koon vaatteet pikemminkin kuin haikalla sellaisten perään, joita on yleensä tarjolla todella vähän muualla kuin joissain luksusnettikaupoissa? S/36 kokoakin on kokemukseni mukaan aina hyvin saatavilla vielä aleista, isommat koot loppuvat ennemmin. 

Vierailija
2/6 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei varmaan ole pahemmin lihaksia? Lihakset on "tiiviimpiä" kuin läski, siksi varmaan et mahdu vaatteisiin, joihin lihaksekkaampi samanpainoinen mahtuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti ensin miksi sinun on oltava kokoa xs, samalla voit kääntää suomeksi mitä ne kokomerkintöjen kirjainlyhenteet taas tarkoittivatkaan. Onko sinulla joku ongelma kehonkuvasi kanssa vai miksi et kelpaa itsellesi sellaisena kuin olet?

Olisiko sinulla jotain mielekkäämpää tekemistä kuin vertailla itseäsi muihin ihmisiin?

Vierailija
4/6 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekoko riippuu aika paljon varmaan merkitstä. Jännä, olen samanpituinen kuin sinä mutta kymmenen kiloa painavampi. Silti paitani saattavat ihan hyvin olla jotain kokoa 34 ja XS (rintani ovat siis aika olemattomat ja vastaavasti takapuolessa ja reisissä sitten massaa niidenkin edestä). 

Vierailija
5/6 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samoissa mitoissa ja pukeutunut paidoissa XS:ään niin 47- kuin 62-kiloisenakin, rintsikoissa koko 65 on ollut sopiva teinistä asti (painon vaihteluista huolimatta), kaikki ylimääräinen massa kerääntyy vyötärön alapuolelle. Housukoko vaihtelee painon mukaan, mutta lantio ei ole mahtunu 32:een edes alipainoisena.

Se 32-kokoinen on luultavasti todella sirorakenteinen tai kroppa on niin eri paria, ettei kaikki vaatteet ole samaa kokoa.

Vierailija
6/6 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoi, että haluaisin?

Omasta mielestäni olen jo ihan liian tikku. Hämmästelen vaan, että miten tämä on mahdollista. 

Mut ei. TÄnne jos kirjoittelee, niin aina pitää olla ilmeisesti joku ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän