Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Estämisyritys voimistaa orgasmia

Vierailija
30.11.2020 |

Minulla orgasmin estämisyritykset voimistavat orgasmia. Videoimme silloin tällöin miesystäväni kanssa rakastelumme ja viimeksi en halunnut siihen mukaan orgasmiani, jotenkin ujostutti ne vanhat voihkinnat videoilla. Sainkin ensimmäisen lyhyen orgasmin pidäteltyä melkein sisälläni, vain hengitys nopeutui ja pieni läähätys tuli ilmoille. Reidet kyllä värisivät kun katsoo videolta. Mutta miesystäväni ei halunnutkaan purkautua vielä vaan pidätteli hänkin ja jatkoi liikkumistaan hetken päästä tulematta ulos välillä. Meni noin 10 minuuttia lisää ja minulla alkoi o taas lähestyä kun olin siirtynyt ratsastamaan ja mies sormetti välistämme. Yritin siirtää orkkua eteenpäin, mutta en onnistunut pitkään. Sitten se alkoi hirmuisella voimalla, vapisin, huusin, jalat nytkähtelivät ja kädet pettivät. Lyyhistyin miehen päälle, mutta hän jatkoi liikkumistaan ja sormettamistaan. Minulla meni ajan taju kun kaikki oli niin ihanaa. Videolta voi tarkastaa, että oman vartaloni nytkähtely ja itku/nyyhkytys kesti 3 minuuttia. Sitten mies aloitti oman voihkintansa tyhjentäessään lastinsa syvälle sisääni. Sen lopussa sain vielä jälkijäristyksiä.
Olen lukenut jostain, että pitkittäminen voimistaa orkkua. Minulla ainakin se pitää paikkansa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia sitä monet harrastavatkin, esim. bdsm-suhteissa. Yritys ei ole saada orgasmia, vaan välttää se. Ja sitten ei pääse sellaista pientä vahinko-orgasmia pilaamaan.

Vierailija
2/3 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastusasennossa on niin kiva, kun näkee naisen kokonaan ja kun hän lopulta lysähtää päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlaisia kokemuksia. Pitkittäminen lisää nautintoa lopussa.