Neljän vuoden ikäisestä latausmaasturista paukahti yllättäen mm. koko korkeajänniteakusto – korjaamolasku 27000 euroa
Kuka näitä uskaltaa ostaa kun jälleenmyyntiarvo on nolla?
Kommentit (7)
BMW ,vaikuttaa kaikin puolin laadukkaalta autolta :
"Vika oli massiivinen, sillä korjaamon tekemän vianmäärityksen mukaan ladattavan BMW X5:n korkeajänniteakuston kaikkien solujen uusimisen, latausyksikön uusimisen, vaihtomoottorin asentamisen ja ruiskutussuutinten uusimisen alustavaksi hinta-arvioksi tuli peräti 27 300 euroa."
4 vuotta vanhasta autosta siis hajosi sekä sähköpuoli että polttomoottori?
Ostajan maksettavaksi jäi 1500€ käyttöhyötynä.
Muuta katumaasturi latumaasturiksi. Sukset alle ja alamäkeen!
Sillä on hintansa kun Suomi ja suomalaiset yrittää puhdistaa Pekingin ja New Delhin ilmaa. Lakki syvemmälle päähään ja täysillä yrittämään.....tää homma on meidän vastuulla.
Reps, kuka edes laittaa 65k eur 150k ajettuun nykyautoon? Olis ostanu tuliterän auton :D
Toi sähköauto ja hybridipelleily vanhentaa Suomen autokantaa entisestään. Nuo leluautot on takuuajan jälkeen paalukamaa, arvo 0€, koska kukaan järkevä ihminen ei tuollaisia pommeja itselleen käytettynä osta.
Polttomoottoriautot pitävät arvonsa/arvo nousee.
Autokanta ei uusiudu, kun nyt ostettavat uudet autot ovat 4vuoden ikäisenä entisiä, eikä siten niitä jää kiertoon käytettynä ostaville.
Joten tämäkin ituhippien pelleily lopulta ampuu itseään jalkaan, mutta eipä itugipe
Sähköautot eivät ole vielä Suomen olosuhteisiin sopivia.