Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ollut siivonnut ja laittanut ruokaa vaikka lupasi. Lapsilla nälkä ja koti kuin kaatopaikka

Vierailija
30.11.2020 |

Ei ollut eka kerta, en edes tiedä miksi petyin..

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te naiset olette niin taitavia siivoamaan ja laittamaan ruokaa että me miehet jätämme ne suoosiolla teidän vastuulle, mehän olisimme vain tiellä.

Mies

Vierailija
2/121 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sellaista se elämä on, aina ei jaksa. Oliko miehellä nälkä? Onko lapset niin pieniä etteivät osaa ottaa kaapista itse jotain syötävää? Jos on, niin ukko luiskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaatopaikkaa ei kukaan yhdessä päivässä saa aikaan eikä myöskään siivoa. Vai olitko pois vuoden?

Vierailija
4/121 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
5/121 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette yhdessä, koska?..

Vierailija
6/121 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, sellaista se elämä on, aina ei jaksa. Oliko miehellä nälkä? Onko lapset niin pieniä etteivät osaa ottaa kaapista itse jotain syötävää? Jos on, niin ukko luiskaan.

Niin, mies alkaa laittamaan ruokaa sitten kun hänellä itsellään on nälkä. Ja sanoo nälkää kitiseville lapsille, että menkää pois siitä, kun minä syön nyt. Ei tajua, että niillä lapsillakin on nälkä.

Vierailija
7/121 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette yhdessä, koska?..

Lapset, tietysti.

Vierailija
8/121 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aina on aikaa palstailla aaveellä.

Vierailija
9/121 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää aina yrittää pomotella ja alistaa rakkaintaan ?Pitäisi edes joskua olla iloinen ja onnellinen.Yhteinen koti ja lapsukaiset , yhteinen vastuu.

Vierailija
10/121 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää aina yrittää pomotella ja alistaa rakkaintaan ?Pitäisi edes joskua olla iloinen ja onnellinen.Yhteinen koti ja lapsukaiset , yhteinen vastuu.

Niinpä, miksei aloittajan mies tajua tuota.

Vierailija
11/121 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasu

Vierailija
12/121 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on 2 ja 4-vuotiaat. Ovat saaneet vaan lounaan minkä olin valmiiksi eilen tehnyt. Kaatopaikka meillä syntyy hetkessä kun kaksi sotkevaa lasta + yksi iso mieslapsi pienessä kolmiossa.

On se hitto hankalaa ymmärtää että minäkin voisin välillä haluta tulla valmiiseen pöytään ja siistiin kotiin. Ensimmäisenä vanhin lapsi tulee nälkäänsä itkemään. Pienemmän pissavaippa täynnä pissaa, varmaan minä viimeksi vaihtanut.

Nyt ruoka hellalla tulossa ja pyykit koneessa. + Vaippa vaihdettu. Huoh

Vierailija
13/121 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette yhdessä, koska?..

Lapset, tietysti.

Oppivat teiltä hienon esimerkin miten muita kohdellaan.

Vierailija
14/121 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mies alkaa laittamaan ruokaa sitten kun hänellä itsellään on nälkä. Ja sanoo nälkää kitiseville lapsille, että menkää pois siitä, kun minä syön nyt. Ei tajua, että niillä lapsillakin on nälkä.

Olisiko viisainta erota, ihan jo lasten takia?

Minkälainen isä mahtaa muuten olla lapsilleen jos ei saa edes ruokittua? 

Muutenkin luultavasti varsinainen kultakimpale...

Vierailija
15/121 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isäni, fiksu ja menestynyt mies, oli kuulemma saanut suuren oivalluksen kun oli ollut minun ja siskoni kanssa kesälomalla äidin ollessa töissä. Lapsille kannattaa antaa ruokaa jo ennen kuin kitinä alkaa! Kannattaa siis vaan olla riittävän usein poissa niin kyllä se mieskin oppii.

Meillä on vähän samaa ongelmaa, jos mies pitää hoitovapaapäivän lasten kanssa, he tekevät jotain kivaa yhdessä ja mies ehtii mukavasti harrastaa omiaan lasten nukkuessa. Kun tulen kotiin, ei meinaa edes ovesta mahtua sisään kun siinä on mytyssä märkiä ulkovaatteita iso kasa. Jos minä olen kotona niin laitan ruokaa, siivoan ja ulkoilen lasten kanssa. Olen ihan poikki päivän päätteeksi.

Vierailija
16/121 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset on 2 ja 4-vuotiaat. Ovat saaneet vaan lounaan minkä olin valmiiksi eilen tehnyt. Kaatopaikka meillä syntyy hetkessä kun kaksi sotkevaa lasta + yksi iso mieslapsi pienessä kolmiossa.

On se hitto hankalaa ymmärtää että minäkin voisin välillä haluta tulla valmiiseen pöytään ja siistiin kotiin. Ensimmäisenä vanhin lapsi tulee nälkäänsä itkemään. Pienemmän pissavaippa täynnä pissaa, varmaan minä viimeksi vaihtanut.

Sun miehesi jättää omat pienet lapsensa heitteille teidän omassa kodissa, itse ollessaan myös kotona, siinä on jo saavutusta. Miksi pidät lapsia tuollaisessa? Jos rakastat lapsiasi, otat eron tuollaisesta hulttiosta kuspäästä.

Vierailija
17/121 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä mies!

Vierailija
18/121 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko keskustellut asiasta ? Mitä mies on vastannut syyksi

Vierailija
19/121 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun miehesi jättää omat pienet lapsensa heitteille teidän omassa kodissa, itse ollessaan myös kotona, siinä on jo saavutusta. Miksi pidät lapsia tuollaisessa? Jos rakastat lapsiasi, otat eron tuollaisesta hulttiosta kuspäästä.

Siltä tosiaan kuulostaa.. ap ajattele lapsiasi!

Vierailija
20/121 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on syynä miksi olen kotiäiti vaikka kuopus täyttänyt jo kolme.

Tosin meillä on useampi lapsi ja olen yhden omaishoitaja.

Olin ihan burn outissa kun olin työelämössä kun kaikki kaatui minun niskoille. Nytkin kaatuu mutta kun olen kotiäiti niin jaksan paremmin.

Osa-aikatyötä mietin ja töihin pyydetty mutta en tiedä jaksanko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan