Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosinta jännittää!!

Vierailija
30.11.2020 |

Aion kosia viikonloppuna naistani. Vaikka olen sellainen "äijämäinen" mies, niin kyllä tässä alkaa pupu pöksyssä olla :D
Paikka on jo tiedossa. Naiseni ei ole mikään yltiöromantiikan ystävä, joten kannattaisiko minun sisälyttää kosintaani perinteistä polvistumista ollenkaan? Millaisia kosintoja teillä ollut?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo, oisitpa mun poikaystävä, vaikka etpä taida olla :D

Vierailija
2/10 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tiedät hänen haluavan avioliittoon kanssasi, koska muuten edessä on hämmentävä tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvan nurkassa sylitysten kesken leffan katselun tuli kysymys. Oltiin vietetty kiva päivä ja rentouduttiin siinä päivän jälkeen.

Vierailija
4/10 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Oletkohan tuttuni, jonka tiedän palstailevan, ja olevan umpirakastunut ;)

Onnea!

Vierailija
5/10 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä polvistu. Se on noloa. Mä ainakin haluan että ollaan ihan samalla tasolla kun tärkeitä kysymyksiä esitetään.

Vierailija
6/10 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oo, oisitpa mun poikaystävä, vaikka etpä taida olla :D

Toivottavasti en!:-D Sillä en halua hänen arvaavan aikeitani. En usko että kyllä arvaakaan. Tulee ihan puskista. Ap

Vierailija
7/10 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tiedät hänen haluavan avioliittoon kanssasi, koska muuten edessä on hämmentävä tilanne.

Luulisin kyllä että vastaa kyllä :D! Vitsaillaan siitä usein että tuskinpa avioliittoon päädytään, koska en ole sellaista ikinä ajatellut kenenkään kanssa. Mutta uskoisin että yllättyy positiivisesti ;)

Vierailija
8/10 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! Oletkohan tuttuni, jonka tiedän palstailevan, ja olevan umpirakastunut ;)

Onnea!

Kiitos! Itse en oikeastaan ole palstaillut kauheasti, nyt tuli vaan sellainen ajatus jostain. Varmaan jännityksestä :D Ap

Vierailija
9/10 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava lukea välillä tällaisestakin. En usko, että polvistuminen on välttämättä liikaa, jos ympäristö ja tilanne on intiimi eikä mikään jenkkileffasta repäisty spektaakkeli. Onnea matkaan.

Vierailija
10/10 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä polvistu. Se on noloa. Mä ainakin haluan että ollaan ihan samalla tasolla kun tärkeitä kysymyksiä esitetään.

Okei! Tämä nimenomaan askarruttaa, koska naiseni on vihjaillut nimenomaan siitä, että jos joskus kosin, niin toivottavasti en vedä mitään "ällökliseitä" :D Vedetään varman päälle ja ollaan samassa tasossa :D Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi