Apua miten saada nopeasti pissahätä? Kohta edessä bussimatka ja sitä ennen haluan saada rakon tyhjäksi!
Kommentit (15)
Uskomatonta mitä kaikkea täällä kyselläänkin!?!
Mitä hitsiä? Mikä on ongelma? Käyt normaalisti vessassa ennen bussimatkaa ja tyhjennät rakon.
Mene sellaisella bussilla jossa on wc?
Suosittelen juomaan paljon kahvia :))
Ongelma on se että mun rakko ei tyhjene kunnolla jos pissa ei tule "paineella". Siksi pitäisi saada nopeasti hätä. Mutta ei tietenkään niin että bussissa tulisi uusi
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se että mun rakko ei tyhjene kunnolla jos pissa ei tule "paineella". Siksi pitäisi saada nopeasti hätä. Mutta ei tietenkään niin että bussissa tulisi uusi
Ehkä ei kannata juoda mitään. Käyt ennen bussimatkaa vessassa ja bussimatkan jälkeen juot vettä. Tsemppiä. T. Toinen rakkovaivainen
Työnnä pitkä naula alavatsan läpi rakkoon, niin ongelma on ratkaistu. Saattaa vähän nipistää.
Hieromalla virtsaputken suuaukkoa.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen juomaan paljon kahvia :))
Ei ainakaan näin...
Vierailija kirjoitti:
En osaa auttaa. Jos nyt alkaa yrittämään hätää voit olla varma että uusi tulee bussissa
Koita rentoutua ja olla ajattelematta hätää. Itsellä hätä pahenee jos ajattelee että ei saisi tulla hätää. Varmaan joku psyykkinen juttu
Parempi vaan että meet sinne vessaan ja päästät ulos sen minkä on tullakseen. Jos alat kikkailemaan pissahädän tuottamisessa, niin pissahätä tulee vasta bussissa, joten ei auta sinua mitenkään. Eikö muka bussissa ole vessaa jos matka kestää noin kauan?
Istahdat vaa pöntölle. Kyllä sieltä pissa tulee jos on tullaksee.