Mies ei suostunut avaamaan minulle kuoharipulloa (käteni on murtunut) "Ei pidä juodakaan jos ei saa itse auki"
Ranteeni ja peukaloni on murtuneet, joten sillä kädellä ei luonnollisesti mitään hetkeen tehdä.
Ostin itselleni kuoharin ja ajattelin juhlistaa pikkujouluja ihan kotona yksin (mies oli lähdössä uimahalliin) Lopulta kävin kysymässä apua naapurista joka auttoi mielellään. Kun mies tuli kotiin, alkoi raivota että olen nolannut hänet.
Voisiko joku selittää mahdollista logiikkaa tapahtuneessa?
Kommentit (39)
Säälittävää ryypätä yksin. Olisit odottanut miestä kotiin ja nauttinut hänen kanssa juoman yhdessä.
Mulle tuo olisi syy erota jo. Mietipä jos sairastuisit vakavammin, mies tuskin auttaisi yhtään missään, nauttisi siitä että saa kontrolloida ja olet hänen armoillasi. Tai jos teillä olisi lapsia... Kuulostaa ihanalle sellainen lapsivuodeaika missä itse imettää lasta tunnin putkeen, pyytää miestä hakemaan lasillista vettä ja mies sanoo että et tarvitse kun et itse voi hakea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ihme juo kuoharia yksinään kotonaan?
Minä esimerkiksi koska voin. Ihme kysymys.
Ei oikeastaan, ja pointti olikin siinä että kuoharin juonti ei tee sinusta vähemmän juoppoa kuin esim. siiderin, kaljan tai viinojen juonti.
Kuten ei tee kellonaikakaan, seura tai sen puute. Määrä tekee juopon.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuo olisi syy erota jo. Mietipä jos sairastuisit vakavammin, mies tuskin auttaisi yhtään missään, nauttisi siitä että saa kontrolloida ja olet hänen armoillasi. Tai jos teillä olisi lapsia... Kuulostaa ihanalle sellainen lapsivuodeaika missä itse imettää lasta tunnin putkeen, pyytää miestä hakemaan lasillista vettä ja mies sanoo että et tarvitse kun et itse voi hakea.
Ihan tosissaanko sinäkin uskot tämän provon? Ihan oikeasti?
Siis mä en vois sietää miestä, jota kiinnostaisi enemmän naapurin mielipide, kun minulle koitunut ylimääräinen vaiva.
Tosi juonikas suunnitelma, että pääsit naapurin miehen juttusille.
Vierailija kirjoitti:
Tosi juonikas suunnitelma, että pääsit naapurin miehen juttusille.
Ehdottomasti kannattaa vaihtaa naapuriin!
Vierailija kirjoitti:
Auttoiko naapurin Rami muullakin tavalla?
Ramilta en menisi pyytämään apua millään, se on tyhmä mies ja semmoinen Justiina emäntänä.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää ryypätä yksin. Olisit odottanut miestä kotiin ja nauttinut hänen kanssa juoman yhdessä.
Hohhoijaa näitä suomalaisten asenteita alkoholia kohtaan!
Ainoa sallittu aika juoda mitään vettä vahvempaa on perjantai ja lauantai-iltaisin, jolloin tosiaan saa juoda kaatokännit hyvällä omatunnolla! Mutta auta armias jos vaikka satunnaisesti keskiviikko-iltana nautit yhden viinilasin niin olet automaattisesti alkoholisti. Keski-Euroopassa sitä voi vaikka juoda arkipäivisin lounaalla ilman että kukaan tekee siitä elämää suurempaa asiaa. Ja alkoholin nauttiminen yksin on jo vakavien ongelmien merkki. Joo, tosi vakavaa jos otan yhden oluen kotona, mutta baarissa saan juoda vaikka 8 jos olen muiden seurassa. xD
Minä juon kuoharia keskellä päivää ristikkoa täytellessä tai kirjaa lukiessa. Ihmeellistä olettaa ap alkoholistiksi!
Vierailija kirjoitti:
Only in Finland. Muualla maailmassa viini on ruokajuoma, suomessa kaikki missä on alkoholia tarkoittaa lärvejä.
Porvoosta päivää. Mutta on näitä ihmisiä joille naapurin mielipide on tärkeä.
T. Naapurikyylä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Only in Finland. Muualla maailmassa viini on ruokajuoma, suomessa kaikki missä on alkoholia tarkoittaa lärvejä.
Kuoharipullo maanantaina heti aamulla kovan aiheuttaa poltteen korkata se. Jos on pakko ryysiä naapuriin eikä odottaa miestä takaisin kotiin, niin minustakin kuulostaa ongelmalta.
Siis tämä tapahtui eilen, mutta teitte nyt jo selkeästi omat päätelmänne asiasta. Ap
Itse juon alkoholia ehkä max 5 kertaa vuodessa ja silloinkaan en känniin. Juon yleensä juuri vapaapäivää keskellä arkipäivää kun katson elokuvia yksin. Lapset koulussa ja mies töissä eli kivaa vaan maata sohvalla ja juoda pari lasia. Ihme syyttelyä että päivällä juominen on joku alkoholistin merkki kun suurinosa toiminnallisista alkkiksista juovat iltaisin ja viikonloppuisin
Voi dorkat, ette voi tietää kuinka pahasti se ranne on murtunut. Silloin ei todellakaan pysty ottamaan kiinni siitä pullosta niin tiukasti, että toisella kädellä saisi korkin väännettyä auki.
Mihin se toinen käsi on ajan saatossa kadonnut?
Vierailija kirjoitti:
Voi dorkat, ette voi tietää kuinka pahasti se ranne on murtunut. Silloin ei todellakaan pysty ottamaan kiinni siitä pullosta niin tiukasti, että toisella kädellä saisi korkin väännettyä auki.
Kyllä korkin saa helposti pois kun pullo on polvien välissä.
Mutta, nolottaa nyt että piti taas provoavausta kommentoida.
Parempikin ettet juo. Teloisit vaan kännipäissäs toisenkin kätesi sauraalakuntoon.