Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ainainen ongelma, leikatako otsatukka vai ei?

Vierailija
30.11.2020 |

Säännöllisin väliajoin tulee into leikata otsatukka, sitten kun sen leikkaa niin 2 kk jälkeen haluaa kasvattaa sen pois. Taas pohdin samaa. Ei näkyisi niin otsauurteetkaan. n41

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nyrhin just, en vaan jaksanut enää kun hiukset kutittavat naamaa ja ovat aina silmillä. Ajattelin kyllä kohta vetää koneella lyhyeksi muutenkin, on alkanut jo polkkamittaisena takkuuntumaan niin pahasti.

Vierailija
2/7 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehdottomasti. Pelkän ulkonäön perään olevat miehetkin lopettavat turhan huomioinnin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haaveilen sivuotsiksesta ja tummista raidoista. Oon kasvattanut hiuksia niin että nyt ovat kokonaan omaa vaaleanruskeaa. Katsoin jo kampaamosta hintoja: mallinmuutos alk 55e ja raidat pitkiin hiuksiin 110e. Tosi pitkistä ja paksuista hiuksista +30% lisää hintaa. Joo ei kiitos, omat tylsät hiukseni ovatkin ihan kivat.

Vierailija
4/7 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatan juuri otsatukkaa pois, on tympeä näin maskien aikakaudella. Kivempi kuin sais ponnarille pois kasvoilta kaiken nyt. Otsis kyllä sopii mulle, katotaan sitten koronan jälkeen uudestaan.

Vierailija
5/7 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haaveilen sivuotsiksesta ja tummista raidoista. Oon kasvattanut hiuksia niin että nyt ovat kokonaan omaa vaaleanruskeaa. Katsoin jo kampaamosta hintoja: mallinmuutos alk 55e ja raidat pitkiin hiuksiin 110e. Tosi pitkistä ja paksuista hiuksista +30% lisää hintaa. Joo ei kiitos, omat tylsät hiukseni ovatkin ihan kivat.

Mikä on sivuotsatukka?

Vierailija
6/7 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sivuotsatukka?

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRyps4fwoY9-CLPl7M…

Vierailija
7/7 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivuotsatukka on helppo leikata itsekin. Youtubessa on hyviä videoita. Pitää vaan muistaa, että leikkaa selvästi pitemmäksi, kuin miltä haluaa lopputuloksen näyttävän. Eli ensimmäinen katkaisu esimerkiks hieman leuan alle. Otsis kuitenkin leikataan kaartumaan toiselle sivulle, niin siinä kaartuvassa puolessa pitää olla pituutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan