Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, te nätit naiset, jotka saatte huomionosoituksia julkisilla paikoilla! Onko teistä kiusallista

Vierailija
30.11.2020 |

kun joku alkaa kehua teitä muiden kuullen? Esim. kassatyössä olen joutunut tilanteeseen, jossa miesasiakas alkaa kehua kauneuttani ja siinä vieressä sitten joku naisasiakas tai lähettyvillä oleva työkaverini kuulee kaiken. Minusta se on todella noloa. En ole millään lailla huomionhakuinen, en ole somessakaan. En saa siis mitään nautintoa tuollaisesta, että muut ihmiset kuulevat tällaisia kommentteja minusta.

Onko muilla samaa?

Näille kehujille esittäisin toiveen, että jos koet tarpeelliseksi kehua, niin tee se silloin, kun ei ole muita kuuloetäisyydellä. Tämä siis pätee niin työpaikalla kuin siviilissäkin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm

2/8 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena tuli tällaisia tilanteita. Esim. Mäkkäri, jossa tykkäsin käydä, sai jäädä koska kassalla oleva mies yritti liikaa udella asioita ja tehdä tuttavuutta. Koin tilanteen nolona, kun muut myyjät virnuilivat vieressä. En mennyt sinne enää, vaikka se oli työpaikkani lähin.

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiusallista. Mua ahistaa jo se ku tuijotetaan pitkään ja vilkuillaan.

Vierailija
4/8 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harvoin kuljen kenenkään kanssa, mutta joskus oon kulkenu ja pidän sitä kiusallisena. Varmaan siks nykyään laittaudun ja pukeudun aika vähän koska en oikeen tykkää huomiosta. Oon huomannu että usein se laittautunein noita kommentteja saa (sama ollu niin että mä saan, sekä kaverit saa, ja aina ollu se laittautunein joka niitä kommentteja eniten saa..) mul on paljon tuttuja ollut jotka just tykkää tosta, mutta ite en kuulu niihin.

Vierailija
5/8 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kiusallista. Itse olen pukeutunut jo vuosikausia harmaa hiirulainen- lookiin töissä. Oma tyyli olisi vähän räväkämpi.  Vaikka olen jo keski-ikäinen, saan kommentteja, että muistutan milloin mitäkin missiä ja papparaiset toteaa, että on mulla varmaan onnellinen mies jne.  En haluaisi mistään hinnasta insta-tiliä.

Vierailija
6/8 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim odotan ratikkaa pysäkillä, minulta tullaan kysymään tietä / apua. Etenkin ulkkarit tulevat. Ehkä kerran vuodessa joku pyytää treffeille. Naimisissa olen ollut yli 20 v.

Olen matkustanut paljon ja etenkin amerikkalaisilla lentoyhtiöillä, sekä TK.lla mies stuertit tulemaan flirttailemaan. Joskus Istanbul - Helsinki lennolla joku suomalainen äiti on sanonut kyllä sulla kelpaa.

Amerikassa ei suomalainen aina tajua onko tämä flirttiä vai palvelua, siellä eniten tulee huomiota. Unohdin, Emiraateissa. Pukeudun tietenkin kunnioittaen peittäen ja kuljemme perheenä. Minä saan huomiota miehiltä, mutta se on sellaista erilaista, jää mieleen olen hyvä vaimo,

Vierailija
7/8 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No harvoin kuljen kenenkään kanssa, mutta joskus oon kulkenu ja pidän sitä kiusallisena. Varmaan siks nykyään laittaudun ja pukeudun aika vähän koska en oikeen tykkää huomiosta. Oon huomannu että usein se laittautunein noita kommentteja saa (sama ollu niin että mä saan, sekä kaverit saa, ja aina ollu se laittautunein joka niitä kommentteja eniten saa..) mul on paljon tuttuja ollut jotka just tykkää tosta, mutta ite en kuulu niihin.

Itsellä ei kyllä ole kiinni siitä olenko laittaitunut, muutaman kerran olen ihan hämmentynyt kun olen ollut meikittä,collareissa liikenteessä, olen huomannut että joku tuijottaa (tätä vihaan muutenkin, mutta etenkin sillon jos en ole laittautunut tai olo on vähänkään epävarma), sillon tulee aina olo että onko mulla jotain naamassa tai muuta, sitten kun onkin tullut kehumaan, niin siinä jotenkin hämmentyy ihan.

Vierailija
8/8 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ei kyllä ole kiinni siitä olenko laittaitunut, muutaman kerran olen ihan hämmentynyt kun olen ollut meikittä,collareissa liikenteessä, olen huomannut että joku tuijottaa (tätä vihaan muutenkin, mutta etenkin sillon jos en ole laittautunut tai olo on vähänkään epävarma), sillon tulee aina olo että onko mulla jotain naamassa tai muuta, sitten kun onkin tullut kehumaan, niin siinä jotenkin hämmentyy ihan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi