Tyttö, joka huusi sutta - Yle Areena
Aika karua ja varmasti näitä tapauksia on paljon
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Katsoin sitä sivusilmällä.
Oliko se tyttö keksinyt koko jutun vai oliko syytteessä perää?
Sehän selviää kun katsoo sarjan.
Mulle jäi tosi ristiriitainen olo tästä. Just katsoin itsekin vikan osan. Pitää vähän sulatella.
Vierailija kirjoitti:
Mulle jäi tosi ristiriitainen olo tästä. Just katsoin itsekin vikan osan. Pitää vähän sulatella.
Minulla järkytys katsoi osa osalta. Etenkin lapset kokivat älyttömän määrän traumaattisia kokemuksia. Tosielämässä noista ei kovin äkkiä tai ehkä koskaan parannuta täysin ilman vuosien terapiaa.
Katsoin koko sarjan. Tunsin kyllä ahdistusta, joka jaksoa katsoessa, varsinkin päätös jakso. Huikea näyttelijä suoritus nuorelta tytöltä, ainakin minulle välittyi lasten pelko, kärsimys ja ahdistus. Todella surullista, että tuollainen voi olla jonkun todellisuutta. Pisti kyllä miettimään tämä sarja asioita monelta kantilta.
Loistava sarja! Ajatuksia todellakin herättävä. Huippunäyttelijät, itse pidin eniten Larsin, sen sosiaalityöntekijää näyttelevän näyttelijän työstä. Mieletön suoritus.
Katsoin ekan osan ja oli minusa pitkästyttävä. Kannattaa siis kuitenkin jatkaa?
Todentuntuinen sarja + hyvät näyttelijät.
Näyttelijät eläytyivät roolihahmojensa nahkoihin upeasti.
Ei näytelty "huutamalla", vaan pienieleisesti ja uskottavasti.
Erittäin hyvin tehty sarja. Ei ole aliarvioitu katsojia, ei ole väännetty rautalangasta mitään. Juuri noin asiat voisi oikeasti mennä, ja on monelta osin monen kohdalla mennytkin.
Näyttelijät onnistuivat taitavasti välittämään katsojalle kotona vallitsevan ahdistavan tunnelman, vaikka mitään kovin erikoista ei sinänsä olisi sillä hetkellä tapahtunutkaan. Tuli itsellekin katsoessa tosi painostava olo.
Vierailija kirjoitti:
Näyttelijät onnistuivat taitavasti välittämään katsojalle kotona vallitsevan ahdistavan tunnelman, vaikka mitään kovin erikoista ei sinänsä olisi sillä hetkellä tapahtunutkaan. Tuli itsellekin katsoessa tosi painostava olo.
Kuin mitään väkivaltaa ei olisi ollut mutta silti oli tiettyjä asioita joista ei puhuttu suoraan. Kyllä siitä miehestä kuitenkin jotain huomasi, oli hyvin dominoiva.
Herranen aika. Jaksosta kuusi lähtien pulssi tykytti nopeammin ja jännästi tosissaan.
Ehkä sairain aspekti, oli se miten tuo äiti reagoi siihen kun tyttärellä oli terve ja turvallinen suhde(ei siis pari vaan ihan ihmis-) omanikäisen miespuolisen henkilön kanssa.
En saanut ihan selvää oliko mustasukkaisuus ja kateus vaiko pelko että käy samalla tavalla. Veikkaan ensimmäistä.
Erittäin hyvä sarja ja toivottavasti ei pilata toisella kaudella.
Jäin miettimään, että oliko todellisuuspohjaista mukana? Tosi ajatuksia herättävä. Tartutaanko Tanskassa helpommin asioihin, sijoittamalla lapset?
Harmi että sen nimi paljasti koko juonen, olisi ollut parempi jos tämä ei olisi ollut heti selvää...Muuten todella hyvä sarja. Tuttavani, sosiaalityöntekijänä vuosia (nyt muissa hommissa), suositteli sarjaa, on ilmeisesti alan ammattilaisille myös todellinen.
Katsoin sitä sivusilmällä.
Oliko se tyttö keksinyt koko jutun vai oliko syytteessä perää?