Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RHOBH Denise Richards! Oliko s*ksisuhde Brandiin vai ei, oliko kyse vain juoruista?

Vierailija
30.11.2020 |

Katselin tell all-jaksoa ja ei mene läpi tuo Denisen ilveily. Muutenkin ihan psykoottisen näköinen tuossa, on ollut ennenkin mutta näyttää aivan hullulta. Brandi vaikutti puhuvan totta vaikka onkin kammottava.

Ps. ei ole elämää joten mässäilen rikkaiden kotiäitien elämillä!

Kommentit (134)

Vierailija
61/134 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä noi muut naiset savusti ton Denisen pihalle tosta sarjasta ja heidän "piiristöän", kuten tekivät listalle edellisellä kaudella ja sille frasierin Maijalle ja David Fosterin muijalle. Se kyle on oikea noita-akka ja noi muut on kuin mean girls- elokuvasta. Huhuhuuuuuuuuu

Minä taas ihan pidän Kylestä. Odotin Deniseltä paljon, mutta hän oli monesti aika omituinen, eikä kauheasti osallistunut. Samoin Garcelle vaikutti hyvältä mutta jäi tähdenlennoksia. Suttonin toivon palaavan.

Samaa mieltä. Sutton oli aivan loistava lisä tähän sarjaan, ja oli sata kertaa kiinnostavampi kuin vaikkapa Teddi tai Dorit, molemmat oli tällä kaudella pelkkää tapettia. Teddihän sai kenkää sarjasta. 

Teddi oli tosi tylsä, Doritilla on ollut hetkensä mutta tällä kaudella hän oli tosi hissukseen. Kuulin sellaisia huhuja että Kylen sisko, Kathy Hilton, olisi tulossa sarjaan ensi kaudella. Siitä voi tulla aika mielenkiintoista.

Olin nuorena rakastunut rock-laulaja John Mellencampiin, oli Springsteenin kaltainen laulaja (ei lopulta tullut yhtä tunnetuksi kuin Bruce).

Järkytyin, kun tajusin että Teddi on Johnin TYTÄR. Miten vanha minä oikein olen🤔😱

Vierailija
62/134 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyle, Brandi ja Vanderpump ovat minun kaikkien aikojen suosikit.

Rakastan Vanderpumpin kukka-asetelmia⚘🌼💐🥀

Ihania lilan, pinkin ja valkoisen yhdistelmiä.

Kyle on siskoksista tyylikkäin (Kim ja Kathy ovat sellaisia kuivan maan oravia). Kylellä kauniita vaatteita, ei ole pilannut kasvojaan leikkauksilla, ihanat lapset. Ei ole mikään ilkeä ihminen.

Brandi on Brandi. Toi säpinää.

Denise oli todella kaunis nuorena, pilannut naamansa leikkauksilla. Tuntuu, että ei ole kasvanut lainkaan aikuiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/134 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että ei ole perää Brandin jutuissa. Vaikutti valehtelevan ja vieläpä huonosti. Oli mun mielestä ihan selvä set up Teddyltä, Kyle ja sen siskolta. Heti haistoin, että tässä on jotain mätää kun se kohtaus alkoi. Ja myöhemmin kaudella aloin epäilemään, että Rinna on tahallaan houkutellut Denisen ohjelmaan jotta hänet nolataan. Ennen olen pitänyt Rinnasta tosi paljon, mutta pieni särö tuli hänelle. Oli niin hyökkäävä Deniseä kohtaan. Ja lopuksi aloin epäillä myös Denisen exän eli Charlie Sheenin osuutta. Jostain luin, että Denise oli kysynyt häneltä, että mitäs jos osallistun tällaiseen ohjelmaan. Sheen oli (hykerrellyt?), että juu se on hyvä idea. Olisko koko poppoo (Sheen, Kyle & co ja Rinna) keksineet tällaista viihdettä tälle kaudelle? Raakaa peliä.

Vierailija
64/134 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ericahan juuri erosi eli ihan mielenkiintoista nähdä hänen kuulumisensa ensi kaudella.

Oho, en tiennytkään! :o Mikä mahtoi olla syynä?

Vierailija
65/134 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä voi katsoa salt lake cityä?

Yleensä kiinnostaa vaan Beverly (suosikkini) ja sitten o.c! Muut ei jaksa kiinnostaa

Mua kiinnostaa näiden lisäks New York (ehkä mun lemppari). Sen sijaan New Jerseyä en jaksanut ollenkaan seurata ja skippaan suosiolla.

Vierailija
66/134 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Denise ei ole selvänä reunionissa, ihan ihmeellinen olemus. Kännissä tai huumeissa.

Mikä riita,ajoi LVPn jättämään sarjan? Se oli joku kohu, missä väitettiin Lisan myyneen tietoja lehdille, saattoi liittyä Doritiin. En muista. Lisa oli ihana, harmi kun riitaitui muiden kanssa.

LVP oli niin ärsyttävä ja tylsä. Onneksi ei ole tarvinnut katsoa häntä. Kohu oli sellainen, että hänen väitettiin järjestäneen Doritin sellaiseen valoon, että tämä oli antanut rescue koiran (LVP.n rescue paikasta) kill shelterille. Ja LVP kielsi tehneensä näin. Hänen hyvä kamu Kyle yritti saada totuutta selville ja siihen LVP hermostui niin, että jätti sarjan. Uskon, että hän oli syyllinen, koska ei varmasti muuten olis lähtenyt sarjasta jossa hän oli päähenkilö. Niin ja kaiken tämän jälkeen Kylen ja LVP:n pitkäaikainen ystävyys lakkasi olemasta LVP:n tahdosta. Ja mites Teddi liittyikään tähän...? Oli kai valmis tulemaan mukaan juoneen ja saada Doritille harmia. Mutta sitten ei h-hetkellä suostunutkaan, koska olisi ollut ainoa. Teddi on kyllä epämiellyttävä (ja tylsä) persoona.

Vierailija
67/134 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne psykoottisen näköiset kohtaukset saivat miettimään, että olikohan Denise jonkin aineen vaikutuksen alaisena. Käytös ainakin oli sen suuntaista ja Kaliforniassa näkee aika paljon aineissa olevia, heidät oppiinopeasti tunnistamaan käytöksestä. Kaliforniassa itse asuneena ja siellä paremmalla puolella tuli nähtyä sen verran paljon Kalifornialaista elämää, että ei siellä kukaan välitä, vaikka jollain olisikin lesbosuhde, tai kaksi, niitä suhteita salailaan, jos esim. avioliittosopimuksessa on pettämisklausuuli tai jos saa rahaa joltain järjestöltä, joka edistää perinteisen avioliittomallin mukaista elämää.

Se kohta jossa Denisen mies sanoi murskaavansa Denisen käden, kun lähtivät Kyleltä, sai ajattelemaan, että ehkä sillä on ihan oikea syy pelätä mistään, oli huhut totta tai ei, ja pelon takia sekoilee itse.

Samaa ajattelin! Julmalta tuntui Denisen ryöpytys. Ensin hänellä on ollut vuosien piina julman Charlien kanssa ja nykyinen mies on ihan kukkuu ja lisäksi väkivaltainen?

Vierailija
68/134 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Denise on itse selittänyt punaiset silmät sillä, että hän on allerginen puuterille. Kuulemma kaikki Kalifornian meikkaajat tietävät siitä. Ei ole löytynyt puuteria jolle hän ei olisi allerginen. Uskon häntä, koska en voi kuvitella, että menisi aineissa joka ikiseen kohtaukseen. Ei vaikuta niin tyhmältä.

Vierailija
69/134 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tubettajan mukaan Erican ero johtuu siitä, että Tomia vastaan nostetut syytteet vaarantavat Erican itse ansaitsemaansa omaisuutta ja brändiä. Ja olettaa, että ovat muutenkiin eläneet omia elämiään jo useita vuosia.

Vierailija
70/134 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Denise vaikuttaa just siltä, että on tottunut saamaan tahtonsa läpi ja hallitsemaan asioita. Charlie ei ole mikään julma, eikä Denise YHTÄÄN reppana. Rinna viittasi Heather Lockleariin jaksossa, koska Denise pokasi hyvän ystävänsä miehen Richie Samboran erottuaan Charliesta! Kylmäsydäminen lumppu, joka ei vaan kestänyt sitä että hänen 2.kaudeksi keksimänsä puhtoinen imagonsa ei mennytkään ihan putkeen, Brandi sotki ikävästi hänen missionsa olla symppis ja siveä. Mitä Denise ei ole koskaan ollut. 

Vierailija
71/134 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Denise on itse selittänyt punaiset silmät sillä, että hän on allerginen puuterille. Kuulemma kaikki Kalifornian meikkaajat tietävät siitä. Ei ole löytynyt puuteria jolle hän ei olisi allerginen. Uskon häntä, koska en voi kuvitella, että menisi aineissa joka ikiseen kohtaukseen. Ei vaikuta niin tyhmältä.

Uskon kyllä että silmät selittyvät tuolla, mutta ne ilmeet ja sanomiset, käytös yleensäkin. Denisellähän taisi olla tequilaa lasissaan ja kun reunion-jaksoa katsoin, niin mietin kyllä että kuinkahan mones lasillinen on menossa. Toki tuo voi selittyä sillä että Denise tiesi menevänsä ns. vihamieliseen tilanteeseen, ihmisten kanssa joille oli vihainen, joten ehkä hän oli ottanut pari lasillista stressiin. Ymmärrän sinällään, koska en itsekään haluaisi olla tuollaisessa palaverissa.

Vierailija
72/134 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Denise ei ole selvänä reunionissa, ihan ihmeellinen olemus. Kännissä tai huumeissa.

Mikä riita,ajoi LVPn jättämään sarjan? Se oli joku kohu, missä väitettiin Lisan myyneen tietoja lehdille, saattoi liittyä Doritiin. En muista. Lisa oli ihana, harmi kun riitaitui muiden kanssa.

Lisalla oli tuossa varmaan muutakin pohjalla, äitinsä kuoli kauden alussa ja taisi olla niin että veli oli äskettäin tehnyt itsemurhan. Voi olla että oli vain niin rikki ettei jaksanut taas uutta kautta. Tosin Lisaa on syytetty säännöllisesti sopan hämmentämisestä ja juttujen vuotamisesta lehtiin, voipi siinä olla tottakin.

Pumppi meni sekaisin, kun hänen auktoriteettinsa haastettiin. Veljen kuolema ei estänyt Vanderpump Rulesin kuvauksia, joissa hän oli kuningatar ja keskipiste.

Pumppia itseään ei haitannut mässäillä aiemmalla kaudella Eileenin miehen uskottomuussyytöksillä, vaikka Eileen oli menettänyt äskettäin kaksi läheistään: "Eileen has her own issues with production which stem from her having to convince production to leave her marriage issues off camera. She pled with them that her family is already dealing with two deaths and could they please have a modicum of compassion for her family during this difficult time. Production backed off. LVP was forged on with her script either unaware or not caring.  I’d presume the latter since she never issued a genuine apology to Eileen, who she has referred to as her friend and someone she thinks highly of."

https://tamaratattles.com/2016/04/15/here-is-how-the-real-housewives-of…

Tuossa blogitekstissä käydään läpi Beverly Hillsien taustat ja masinoinnit perinpohjaisesti läpi. Harmi, että viimeisimmät kaudet ovat olleet niin laimeita.

Vierailija
73/134 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juoruämmät taas vauhdissa.

Pitäiskö hankkia elämä tai jotain?

No arvaa vaan! Mä olen korviani myöten veloissa, kun luulen itsekin olevani The rich housewife of Åbo. Pakko pitää kulisseja yllä. :)

Ja minä olen The Desperate Housewife of Tapiola :D

Vierailija
74/134 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Denise voi olla allerginen kasvopuuterille mutta hänen silmäluomet meikataan glitterimeikeillä, niillä jenkkikosmetiikkamerkeillä jotka vasta sitä kutinaa ja punoitusta aiheuttavatkin ja joita ei välttämättä EU-maissa myydä!?! Ja ihan varmasti ne sen runsaat ripsijatkeliimat aiheuttaa enemmän allergiaa silmiin kuin joku meikin kiinnityspuuteri?

Eikä kukaan ole allerginen luonnonmukaisille mineraalipuutereille, niitäkin on markkinoilla pilvin pimein.

Vierailija
75/134 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska naisimitaattorin tekemä 1.25 min mittainen kotikaranteeniparodia joistakin RH-sarjojen naisista :D

Toi Kelly (OC) ja Rinna (BH) oli ihan just eikä melkein.

Vierailija
76/134 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin Denise roikkui Brandissa kii Kylen hyväntekeväisyysjuhlissa ja olivat niin kaveria ja iloisia kun näkivät.

Ne joissa Brandi kaatuili pitkin tanssilattiaa, tuoleja ja lopuksi siellä lavalla screenin edessä, ihan kuin hirvenvasa.

Sarjan loppuvaiheessa Denise alkoi väittämään ettei edes tunne Brandia eikä ole tekemisissäm että on satunnainen tuttu vaan!

Ihme kiero, kaksnaamainen, tekopyhä p-skanpuhuja tuo Denise. Brandi on sentään rehellisesti ääliö ja p-skanpuhuja.

Vierailija
77/134 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui Denisen ekalla kaudella:

Denise otti itse nukkuvasta miehestään Aaronista tällaisia kuvia omalle ig-tililleen jossa on ollut myös lastensa kuvia.

Leuhki miehen isolla vehkeelllä sarjassakin, ja tuossa selkeesti miehen aamuseisokilla mässäiltiin, sitten tyttäret oli pyytäneet äitiä ottamaan tuon nolon kuvan pois

https://i.redd.it/l6v1laykaht21.jpg

ja nyt yllättäen Denise on tokalla kaudellaan kuin joku pyhimys tai neitsyt Maria? Ei oikein mene tuo esitys nyt läpi.

Vierailija
78/134 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Dorit eronnut?

Vierailija
79/134 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtui Denisen ekalla kaudella:

Denise otti itse nukkuvasta miehestään Aaronista tällaisia kuvia omalle ig-tililleen jossa on ollut myös lastensa kuvia.

Leuhki miehen isolla vehkeelllä sarjassakin, ja tuossa selkeesti miehen aamuseisokilla mässäiltiin, sitten tyttäret oli pyytäneet äitiä ottamaan tuon nolon kuvan pois

https://i.redd.it/l6v1laykaht21.jpg

ja nyt yllättäen Denise on tokalla kaudellaan kuin joku pyhimys tai neitsyt Maria? Ei oikein mene tuo esitys nyt läpi.

Joo, pieni valkopesuyritys, minäkin muistan ne Happy End -jutut.

T. Hesan housewife

Vierailija
80/134 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole aikoihin nauranut niin makeasti kuin tälle denisen kiemurtelulle. kyllä, hänellä oli seksiä brandin kanssa ja hän on pahassa shokissa että joku menee paljastamaan niin intiimiä juttua koko maailmalle. Denise ei oikein tajunnut tositeeveessä voi tulla sitten tosi negatiivisia juttuja esiin eikä hallitse enää julkisuuskuvaansa millään hah hah !

Denise on mulle tuntematon mutta häntähän on kovasti säälitty kun exmiehensä on Charlie Sheen.  Ekalla kaudella jo selvisi hän on yhtä kaamea irstailija iso molo / happy ending/ kutsui Charlien ilotytön thanksgiving - aterialle jutuillaan. Kyllä vakka kantensa valitsee !

Epäilen myös Erika voi olla kaappitapaus selittäisi paljon hänen kohdallaan, se persoonallisuus on todella off . Ai Brandi sanoi hällä myös ollut seksiä Kimin kanssa ?  Johtuuko ne jatkuvat päihdeongelmat siitä että ei ole sinut seksuaalisuutensa kanssa ?

Vanderpump mestarimanipuloija lähti kun veli tappoi itsensä, todellisuus tuli liian lähelle. Ja Kyle kammottava sen liskonkielensä kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi