Mikä on totuus? (Facebook)
Onko vai eikö ole mahdollista nähdä kuka on käynyt profiilia katsomassa?
Kommentit (8)
Mulla oli joskus ihan alkuaikoina, ennen vuosikymmenen vaihdetta sellainen sovellus, joka näytti kuinka monta kertaa kukakin käyttäjä oli minäkin päivänä käynyt sivullani. Mistään todenperäisyydestä ei ollut mitään taetta, en tiedä toimiko.
Ai että, olis kyllä kiva nähdä sellainen oikeasti.
Eikö julkiset profiilit ole juuri sitä varten, että niitä voi käydä katsomassa??
On se mahdollista. Mikään FB:ssä ei ole satunnaista. Ihmiset löytyvät listattuna monista kohdin. Osa listoista on kahdensuuntaisia osa enemmän yhdensuuntaisia. Pidä oma stalkkaamisesi minimissä, niin saat helposti kaikkea selvlle kun tarkkailet kaikkea ja mietit miksi tässä nyt ihmiset ovat näin.
Simppeli esimerkki. Työkaverit A ja B. Et stalkkaa kumpaakaan, ehkä enemmän yhteyttä A:n kanssa ja nimenomaan suoraan toistenne timelineen. Miksi sitten B:n kavereita ehdotellaan enemmän, hakukentässä B:tä ehdotetaan ennen A:ta. Offline chat-listassa B on paljon A:ta ylempänä jne.... Ilmi selvästi B:n friends-ratingia nostaa stalkkaus.
Joskus aikaan minulla oli käytössä joku "top fans" -sovellus, jonka piti näyttää, ketkä profiiliani ovat eniten katselleet. Tulokset vaikuttivat ihan järkeenkäyviltä (kärkipäässä parhaat kaverit, perhe jne), mutta tiedä sitten. Kaipa sitten profiilia ylipäänsä katsoneet olisi mahdollista selvittää jollain "liitännäisellä", mutta varma en ole.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 19:18"]
Joskus aikaan minulla oli käytössä joku "top fans" -sovellus, jonka piti näyttää, ketkä profiiliani ovat eniten katselleet. Tulokset vaikuttivat ihan järkeenkäyviltä (kärkipäässä parhaat kaverit, perhe jne), mutta tiedä sitten. Kaipa sitten profiilia ylipäänsä katsoneet olisi mahdollista selvittää jollain "liitännäisellä", mutta varma en ole.
[/quote]
Virus, näyttää läheisiä ja ystäviä random-järjestyksessä.;)
Ja ei, asian voi helposti googlettaa. Ei voi, ei ole mahdollista.
Onko se varmaa? Joskus täällä av:lla oli useamman sivun tappelu aiheesta, kun jotkut kiven kovaan väittivät että jollain sovelluksella on mahdollista, jotkut väittivät jopa sähköpostiinsa saavansa jotain viestejä jne jne