Kyökkipsykologit! Miksi kuvittelen miesten olevan minusta kiinnostuneita?
Tää on joskus oikeestaan aika kiusallista kun miesten kanssa joutuu kuitenkin tekemisissä olemaan. Työporukat ja paikat vaihtuu nykyisellään muutaman kerran vuodessa ja tapaan uusia ihmisiä, miehiä tietty joukossa.
Aina kun tapaan jonkun miehen jonka koen miellyttäväksi, millä tahansa tasolla, alan kuvitella että mies on minusta kiinnostunut. Näen merkityksiä katseissa ja kuulen ihan omiani miesten sanomisissa.
Ikinä en ole oikein osannut olla miesten kanssa tekemisissä luontevasti. Toisaalta ymmärrän, ettei minussa ole mitään mielenkiintoista. En ole fyysisesti järin viehättävä ja persoonana, noh, tavallinen, tylsä. Ja silti kuvittelen miesten kiinnostuvan minusta.
Lähinnä ärsyttää, etten saa kiinni siitä mistä tämä johtuu.
Ainakin sain avautua. Kiva jos jollain olisi joku ajatus tästä.
Kommentit (9)
Eikö ole aivan luonnollista olla kiinnostunut ihmisistä, joitten kanssa juttelee? Siis sillä hetkellä.
Ei jokainen mies halua kanssasi avioliittoon, vaan rupatella muutaman minuutin.
Kiitos.
Työpaikan vanhemmat miehet ovat jo perheellisiä tai sitten niitä toivottomia jotka eivät kellekään kelvanneet =D En mäkään enää mikään tyttönen ole.
Mutta varmaan jotain tuollaista siellä taustalla on. Pääsisinpä vain eroon siitä.
-ap-
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 17:52"]
Eikö ole aivan luonnollista olla kiinnostunut ihmisistä, joitten kanssa juttelee? Siis sillä hetkellä.
[/quote]
No joo, onhan se.
Tää on mulle tyypillistä, en ilmaise itseäni riittävän selkeästi ensimmäisellä kerralla.
Kun on kiinnostusta ja kiinnostusta. Mä viittaan tuohon kiinnostukseen, seksuaaliseen ja romanttiseen.
-ap-
[/quote]
Ja mä tiedän, etteivät halua kanssani avioon, ei treffeille tai edes seksiä. Mä vaan kuvittelen niin. Laitan merkityksiä sinne missä niitä ei ole ja tulkitsen asioita niin kuin miehet olisivat minusta kiinnostuneita.
-ap-
[/quote]
Joo ja saattaahan joku olla kiinnostunut uittamaan pikku soturiaan lemmenuomassasikin, mutta ei sekään mitään suurempaa tarkoita. Se on miehille vain yksi kokemus muiden joukossa.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 17:56"]
[/quote]
Ja mä tiedän, etteivät halua kanssani avioon, ei treffeille tai edes seksiä. Mä vaan kuvittelen niin. Laitan merkityksiä sinne missä niitä ei ole ja tulkitsen asioita niin kuin miehet olisivat minusta kiinnostuneita.
-ap-
[/quote]
Mitä tarkoitat tuolla, että sä tiedät etteivät muut ole susta kiinnostuneita ja aina vain kuvittelet?
Kyllähän meistä naisista kuitenkin ollaan silloin tällöin kiinnostuneita, eli kannattaa suhtautua realistisesti siihenkin vaihtoehtoon.
[quote author="ruusutarha" time="09.04.2014 klo 18:01"]
Mitä tarkoitat tuolla, että sä tiedät etteivät muut ole susta kiinnostuneita ja aina vain kuvittelet?
Kyllähän meistä naisista kuitenkin ollaan silloin tällöin kiinnostuneita, eli kannattaa suhtautua realistisesti siihenkin vaihtoehtoon.
[/quote]
No mä väitän, että mulla on nykyisin jo kohtuullisen hyvä itsetunto. Mutta kun realistisesti ajattelee, niin hyvin harva on kiinnostunut ylipainoisesta yksinhuoltajasta joka ei ole erityisen hauska tai muuten mielenkiintoinen persoona.
Ja kun tiedän oman taipumukseni nähdä olemattomia, on kai turvallisempaa ajatella jokaisen kohdalla, että kaikki on minun päässäni. Ei tule ihan niin noloja tilanteita. Ainakaan niin usein.
-ap-
Näyttää siltä, että olen ehkä yksinäisempi kuin mitä suostun myöntämään. =)
-ap-
Luultavasti hyväksynnän ja välittämisen/rakkauden/rakastamisen kaipuu. Et saa huomiota miehiltä, mutta kaipaisit sitä ja kuvittelet sen olevan mahdollista useammin kuin se yleensä on. Lisäksi etsit rakkautta ehkä hieman vääristä paikoista, esim työpaikkasi vanhemmat miehet voivat ollajo perhettä perustamassa.