Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kutosluokkalainen ei suostunut lähtemään kouluun. Pakotin matkaan ja lähti itku silmässä. Nyt harmittaa

Vierailija
30.11.2020 |

Olen huono äiti tai siltä ainakin tuntuu. Lapsi itkee ettei halua mennä ja sinne se pakotetaan asiasta juttelematta. En edes kysynyt että miksi ei halunnut mennä

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ollut kuumetta eikä pahaa oloa. Perjantaina oli vaan sattunut yksi nolo juttu, joka vaivasi.. noh huomenna takaisin kouluun. Sanoin ettei kukaan sitä enää muista. Harmittaa kun nyt ihan terveenä "lintsaa" ja pelaa koneella.. ap

Mikä se nolo juttu oli?

Lapsen mielestä nolo se oli. Kävi niin kuin teinipojille saattaa välillä käydä. Sen oli kaveri huomannut ja kertonut kaikille. Sitä häpeää.. en osaa oikein sanoa mitään ap

Älä herran tähden vähättele lapsen tunteita. Puhukaa. Kerro että se on aivan luonnollista ja jokaiselle nuorelle pojalle noita sattuu, myös sille joka sille nauroi. Pahinta on tuo sun kylmä ja karaiseva asenne..

Vierailija
62/65 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mä niin toivon että olet provo. Jos tuo olisi mun lapsi istuisin alas ja puhuisin. Antaisin lapsen kertoa omin sanoin tilanteesta, jos pidempään jatkunut ko kiusoittelua tai lapsen mieli ei tunnu paranevan niin en odottaisi vaan soittaisin opettajalle. Kerro lapselle, että tuossa ei ole mitään hävettävää ja että hän on sulle rakas. Rohkea poika kun uskalsi kertoa sulle vaikka varmaan jo tiesi mitä tulemaan pitää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus pojalle. Rassua ei oo kovin empatiakykyisellä äidillä siunattu.. mä antaisin lapsen puhua. Jos nyt tulee jotain traumoja niin niillä voi olla pitkälliset seuraukset

Vierailija
64/65 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap toivottavasti et ollut vihainen. Oma äiti oli vihainen kun kerran tulin kesken päivän kotiin kamalien menkkakipujen takia. En enää sen jälkeen ikinä uskaltanut tulla vaikka oli kuinka paha olo tai surkea mieli. Enkä puhunut enää omista asioista -niitä opin häpeämään.

Vierailija
65/65 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi oli myös tosi hidas, valittava ja vastahakoinen aamulla. Hoputin ja naputin ja syyllistin, kun myöhästyi bussista ja jouduin viemään autolla. 

Kohta koulusta soitettiin että tuntuu olevan kuumeessa. Huono omatunto juu...