Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen kaverin vanhemmat ei korvaa sohvaa

Vierailija
29.11.2020 |

Tyttäreni kaveri oli eilen yötä ja ennen nukkumaanmenoa katsoivat elokuvan sohvalla .
Kun tyttö nousi huomasin veritahran sohvassa ja sanoin tuolle tytölle siitä. Tänään kun soitin hänen äidilleen niin sanoi että ”se oli vahinko enkä mä maksa sitä”
Siis joo se oli vahinko mutta kyllä mä maksaisin silti oman tyttäreni sotkut.
Mitä mun kannattaa tehä?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo

Vierailija
2/40 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa yrittää puhdistaa se sohva. Olis kannattanu jo eilen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pestä se tahra?

Vierailija
4/40 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi nyyh. Kysy voisko hän kuitenkin ostaa jonkun tekstiilipesuaineen. Ei maksa paljoa. Kun sanot, että itsekin tekisit samoin ja arvostaisit hänen elettään, hän ehkä muuttaa mieltään.

Vierailija
5/40 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin sulle tekstiilin pesuaineen. Ahne sä olet.

Vierailija
6/40 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese se hemmetin sohva ja anna olla

Vierailija
7/40 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydyt sanakirjasta paholaisen kohdalta. Häpeä.

Vierailija
8/40 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla teineillä on kuukautiset herkkä paikka muutenkin ja nolo asia jos tulee ohivuotoa. Mieti ap että omallesikin voi ja luultavasti käy noin. Putsaa sohva itse ja anna myös toisten putsata sohvansa jos/kun omalle tyttärellesi käy noin. Eri asia jos olisi tahallaan liannut sohvasi.

Vierailija
9/40 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon miten on, mutta kyllä yleensä normaalit ihmiset korvaa kaiken lastensa aiheuttaman vahingon.

Joka noin ei tee, ei hallitse mitään käytöstapoja eikä kunnioita, arvosta eikä pidä muita ihmsiä tasa-arvoisina yksilöinä itseensä nähden.

Tosiaan kaverin äiti olisi voinut sanoa, että hän ostaa puhdistusaineen sohvaa varten tai pesettää sen.

Vahinko on aina vahinko. mutta se vahinkokin on korvattava sille, joka vahingosta kärsii.

Vierailija
10/40 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus. Lapseni kaveri sairastui meillä ollessaan vatsatautiin keskellä yötä, ja oksensi iltapalaksi syöneensä mustikkasopan pitkin sänkyä ja vielä seinään (oli oksentanut seinän ja sängyn väliin). Eipä tullut mieleen nostaa aiheesta meteliä! Pesin tekstiilit, sängyn ja seinän, ja vaikka lakanoista ei täysin lähtenyt, en vaatinut korvaamaan. Ei tullut mieleenkään.

Vierailija
11/40 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse kehtaisi olla tuollainen mulkku joka rupeaisi vaatimaan jotain korvausta asiasta. Budjettini ei mene nurin siitä että ostan sohvatekstiilipesuaineen kaupasta jos sitä nyt ei kotona jo olisi.

Vierailija
12/40 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsi nukkui just sohvalla.

Miksei hän nukkunut tytön huoneessa vaikka vieraspatjalla, tai vierassängyllä`?

Näin on monissa perheissä, jos ollaan yökylässä, ystävät nukkuvat samassa huoneessa ja puhelevat ja viettävät aikaa yömyöhään.

Vai onko tyttösi huone niin suuri, että sinne mahtuu myös vuodesohva?

Vierailija
13/40 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaa vieraita kotiinsa tai autoon, kaikki on mahdollista. Ehkä suojakangas auttaa jatkossa jos et luota vieraisiin.

Vierailija
14/40 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tuollaisesta kirjoittaisi tänne. Oletko jotenkin vajaa?

Vierailija
15/40 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin jo putsata illalla vedellä mutta ei lähtenyt, aamulla ostin putsausainetta mutta kun ei se tahra irtoa.

Ja tosiian olin laittanut sohvan päälle viltin mutta oli mennyt läpi. Tajuatte sitten kun omassa valkoisessa sohvassa on verta kuinka ärsyttävää.

Ja 12 eivät nukkuneet vaan katsoivat elokuvan ennen nukkumaan menoa siinä, koska tytön omassa huoneessa ei ole televesiota.

- Ap

Vierailija
16/40 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolasit tytön.. pahasti.

Vierailija
17/40 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin jo putsata illalla vedellä mutta ei lähtenyt, aamulla ostin putsausainetta mutta kun ei se tahra irtoa.

Ja tosiian olin laittanut sohvan päälle viltin mutta oli mennyt läpi. Tajuatte sitten kun omassa valkoisessa sohvassa on verta kuinka ärsyttävää.

Ja 12 eivät nukkuneet vaan katsoivat elokuvan ennen nukkumaan menoa siinä, koska tytön omassa huoneessa ei ole televesiota.

- Ap

Pitääkö vilttikin korvata?

Vierailija
18/40 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä provo

2,5/5

Vierailija
19/40 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on huono, eihän tätä usko edes porvoolainen.

Vierailija
20/40 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolasit tytön.. pahasti.

Ap nolasi tytön mutta vielä pahemmin AP nolasi itsensä. Kunnon törppö.