Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä syyt ovat eronne taustalla? (ei pettämis-vastauksia)

Vierailija
08.04.2014 |

?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamuksen puute, mies oli patologinen valehtelja ja riidankylväjä. Itsekkään narsistin kanssa ei vaan jaksa, siihen elämään nääntyy ja voimat loppuvat, oli hyvä että pääsin eroon. En jäänyt kaipaamaan.

Vierailija
2/50 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmat, narsismi

Vierailija
4/50 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti oli ihan liikaa kuvioissa (äiti oli naimisissa ja työelämässä, eli ei ollut yksinäinen). En jaksanut, kun soittelivat toisilleen monta kertaa päivässä, ja äiti poikkesi koko ajan kylään. Jos lähdimme kävelylle, piti aina poiketa äidin luona jne.  

Vierailija
5/50 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies muuttui työnarkomaaniksi ja muutenkin huonekaluksi kodissamme. Erosimme sovussa, mies tuskin huomasi, että lähdin...

Vierailija
6/50 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Raskas työ, raskaat huvit". Teki kahta työtä (olisi selvinnyt aivan hyvin yhdelläkin) ja harvat vapaahetket ( = meidän yhteiset hetket), piti viettää baarissa ja krapulassa.

Vierailija
7/50 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi.

Vierailija
8/50 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen raiskasi minut.

Vierailija
9/50 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vaikuttuneempi miehen kaverista. Koska ihastuin jonkin verran miehen kaveriin, tajusin ,että eihän mulla oikeestaan ollut tarpeeksi syviä tunteita miestä kohtaan. Koskaan ei mikään mennyt salaista ihailua pidemmälle, enkä tunteista kellekkään puhunut. Syy oli siis perinteinen kemian puuttuminen.

Vierailija
10/50 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies keskittyi vaan työhönsä, perhe ei kiinnostanut enää juuri yhtään, eikä katsonut olevansa velvollinen auttamaan esim. missään kotitöissä. Myös peliongelma ja siihen liittyen huono rahanhallinta ja yleinen vastuuttomuus asiassa kuin asiassa johtivat eroon.

Vierailija
11/50 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sairastui neurologiseen sairauteen, alkoi valehtelemaan ja sittemmin pettikin

eron syy siis varmaan täydellinen luottamuspula, jos yhteen sanaan tiivistää

joku toinen voisi tiivistää kyllä toiseen naiseenkin

Vierailija
12/50 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin alkoholin ja lääkkeiden sekakäyttö. Virkavallan kanssa ongelmiin joutuminen.

Vierailija
13/50 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielenterveysongelmat, mm, epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö, kohteli minua todella huonosti ja vieritti aina virheensä muiden syyksi. Ei sellaista kukaan jaksa niin siitä syystä herra on nyt ex.

Vierailija
14/50 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinäiset luottamusongelmat. Mies käytti alkoholia sillä tavoin, jota mä en hyväksy. Lisäksi miehellä oli peliriippuvuus. Mutta suurin syy oli toinen nainen. Muutti suoraan mun luota toisen naisen luokse. Niin, pettämisjuttuja ei saanut laittaa, mutta näin kävi.

Vierailija
15/50 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu ja oleellisten asioiden kertomatta jättäminen.

Vierailija
16/50 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riittävästi tunteita toista kohtaan ollut käytännössä syy joka suhteessa. Välillä tunteiden lopahtamiseen ollut syy (miehen päihdeongelma, aggressiivisuus, sairaalloinen mustasukkaisuus ja näistä johtuva huono kohtelu - lopulta olen vain pelännyt kumppania) mutta on mulla ollut ihan hyviäkin miehiä, ihastus vaan on lopahtanut eikä näytä ikinä syvenevän kumppanuudeksi. En tiedä, onkomulle jäänyt joku tunnevamma noista nuoruuden kamalista suhteista.

Vierailija
17/50 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus muuttui ystävyydeksi ja suhde platoniseksi.

Vierailija
18/50 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Valehtelu, mielialojen vaihtuminen hetkessä toiseen, itsekkyys, ilkeä luonne.

Viimeinen niitti oli rakastuminen toiseen naiseen ja perheen jättäminen. Onneksi pääsin eroon!

Vierailija
19/50 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ehkä off-topic, mutta mua sitten ärsyttää nää narsismi-jutut! Oikea narsismi on suhteellisen harvinaista kuitenkin, ja silti lähes jokaisen ex on narsisti ( ja diagnoosin on suorittanut eron toinen osapuoli). Joskus ihminen on kusipää. Se ei silti ole sama asi kuin narsismi, jonk diagnosointiin vaaditaan vähän muutakin kuin riitaisa avioero...

Vierailija
20/50 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä tuli 5 vuoden jälkeen parhaat ystävät. Exäni on 5 vuotta eronkin jälkeen edelleen paras ystäväni, naapurini ja lapseni kummi :)