Naiset sanovat, että parta sopii minulle todella hyvin mutta pidän itseäni komeampana siloposkena?
Partani on ruskea (kuten silmäni ja hiukseni). Parta kasvaa kyllä hyvin, mutta poskilta ei erityisen kattavasti. Naiset sanovat että parta sopii hyvin minulle mutta itse pidän siloposkisena itseäni viehättävämmän ja asiallisemman näköisenä. Kannattaako uskoa naisia?
M28
Kommentit (9)
Tumma kunnon sänki tekee miehestä miehekkään, eikä tällaisia miehiä Suomessa paljoa ole. Vaaleat parrat ovat rumia ja kasvavat yleensä huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Tumma kunnon sänki tekee miehestä miehekkään, eikä tällaisia miehiä Suomessa paljoa ole. Vaaleat parrat ovat rumia ja kasvavat yleensä huonosti.
Kohta on kun Ohisalo tuo 80 000 uutta raketti-insinööriä.
Ei kannata uskoa. Naisena sanon että ilman partaa paras tai pieni sänki. Outoja ne partoja ihannoivat! Jos näytät teiniltä vaikka olet 40, katsotaan sitten uudelleen.
Haluatko näyttää asiallisemmalta vai miehekkäämmältä?
Naisten komeusihanne ei vastaa miesten vastaavaa. Joten jos olet naisiin päin kallellaan niin kuuntele heitä.
Tee niinkuin itse haluat. Jos tykkäät olla siloposki, ole siloposki. Näytät varmasti hyvältä sekä parralla että ilman.
Älä ikinä hypi naisten pillin mukaan, sille ei ole sitten loppua kun aloitat.
Kai sinä nyt aikuisena miehenä päätät itse karvoituksestasi, vai kuvitteletko että yksikään nainen ajelee karvojaan jos käsket?
Älä usko. Olet vielä nuori, mutta opit kyllä, että naisiin ei voi luottaa.