Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuodessa +10 kg!

Vierailija
08.04.2014 |

Huh huh.. En ole omistanut vaakaa viiteen vuoteen, olen ajatellut, että peili kertoo tarpeeksi. Vaa'alla en ole käynyt vuoteen. Tämän vuoden aikana on ollut aika paljon koettelemuksia, avoeroa, masennusta, burnout jne.. Nyt vihdoin elämä näyttää hymyilevän ja energiaa riittää itsestäänkin huolehtimiseen. Olen toki huomannut, että housut ovat alkaneet kiristää, mutta kyllä tuli tönään yllätyksenä nykyinen paino, kymmenen kiloa tosiaan tullut vuodessa. En ole koskaan laihduttanut eli tässäpä onkin sitten opettelemista, voi hemmetti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ihtellä et 10 kiloa tulla tupsahti kun alotti pillerit. Vaikka masennusta ollutkin niin paino pysyny aikalailla samana aina mutta sitten kävi näin.

Vierailija
2/4 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

+25 kg puolessa vuodessa! Kiitos Risperidal!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatteko te alkaa työstää noita kiloja pois?

ap

Vierailija
4/4 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös... + 10 kg mutta puolessa vuodessa. Meidän lapsi sairastui ja se oli niin iso shokki että energiaa ei enää riittänyt siihen että miettisi mitä syö tai juo. Yritti lähinnä säilyä hengissä.

Samaan aikaan töissä ihan hirveä tilanne, joten mulla keitti yli, tuli joku alkeis-burnout. Tuolla tarkoitan että oli hyvä alku burnikselle mutta se meni lyhyehköllä sairaslomalla. 

Sitten tuli iso kriisi lähisuvussa (avioero), sen selvittelyt, sitten oma vakava tapaturma.

No eihän näillä nyt saisi paisumistaan selitellä, mutta voimia ei ole ollut mihinkään. Ainoastaan keskityin että säilyn hengissä ja lapset säilyy hengissä. 

Nyt sitten totesin että pakko mennä vaa'alle, aivan katastrofiolo. Mutta en aio jäädä tällaiseksi. 

Muutin ruokavalion, eli vähennän syömistä. Edelleenkään ei ole paukkuja laskea kaloreita eikä tehdä omia ruokia, joten syön mitä eteen tulee, mutta vähemmän. Aloin liikkua, edes vähän. Katsotaan miten tästä noustaan.