Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Sunnuntain on aina pakko olla niin ankea ja masentava päivä?

Vierailija
29.11.2020 |

Vaikka tekis mitä niin Sunnuntain ankeudelta ei pääse mitenkään pakoon. Vai onko joku onnistunut? Tämä päivä on ankea silloinkin, kun on lomalla tai työttömänä. Ihan uskomatonta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä pe-su, joten sunnuntai tuntuu perjantailta. Syön töiden jälkeen jotain parempaa ruokaa, ja maanantaina nukun pitkään. 

Normaalissa viikkoaikataulussa päivä menisi sen murehtimiseen ja stressaamiseen, että kohta pitää aloittaa taas uusi maanantai. Ymmärrän aloittajaa. 

Vierailija
22/25 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleva viikko masentaa ja kohtaamiset pomon kanssa pelottaa etukäteen. Ei tosin tänä sunnuntaina, koska pomo on poissa ensi viikon. Jippii!

Jee! Tiedän tunteen. Mut on pelastanut etäily. Työnteko ei tunnu niin pahalta kun ei tarvitse olla pomon kanssa samassa tilassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppäätkö edeltävästi?

Mun mielestä sunnuntait on ihania! Lempparipäivä heti lauantain jälkeen.

Itse en ryyppää.

Vierailija
24/25 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on 1. adventtisunnuntai. Joulu lähestyy. Jospa se edes vähän piristäisi tätä ankeutta.

Vierailija
25/25 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että se tunnelma kantaa kouluajoilta. Lapsena alkoi jo sunnuntait tuntua ankeilta, kun kiva viikonloppu taas päättyi liian nopeasti ja mielessä pyörii vaan seuraava koulupäivä/viikko.

Minullakin tämä tunne sunnuntaisin ollut myös lomilla ja työttömänä. Nyt työssä käyvänä tuntuu vielä ekstra ahdistavalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä