Ihannemiehesi
Kommentit (17)
Ai takatukka tekee vielä vaikutuksen.
No ei ehkä ihan "ihannemies", mutta näistä vaihtoehdoista kyllä lähtisin mieluiten Stigin kanssa treffeille. Vaikuttaa ihan hauskalta tyypiltä, eikä varmaan olisi hassumman näköinenkään ilman viiksiä, laseja ja lippistä.
McGyverista mä saan jostain syystä aseksuaali-vibat.
Miten joku voi valita huumerikollisen unelmamieheksi?
Vierailija kirjoitti:
Rikollisetkin saavat ääniä.
Av-mammojen ihannemies on Risto Reipas joka käyttää hyväksi lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi valita huumerikollisen unelmamieheksi?
No jos vaikka itse olisin pirinisti, niin ihan varmasti deittailisin mieluiten diileriä.
Vierailija kirjoitti:
Stig? Yök!
Ulkonäöllisesti ei ehkä ihan unelmamiesainesta, mutta tuosta joukosta hänet valitsisin hetkeäkään miettimättä. Eikä kukaan noista edes ole komea.
Ihan oikeasti joku äänestää rikollista joka on ihan Trumpin vanhimman pojan näkönen. Mitä nyt puol metriä varmaan lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
Rikollisetkin saavat ääniä.
Mieluummin rikollinen kuin kilttim ies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stig? Yök!
Ulkonäöllisesti ei ehkä ihan unelmamiesainesta, mutta tuosta joukosta hänet valitsisin hetkeäkään miettimättä. Eikä kukaan noista edes ole komea.
Mä olen nyt nähnyt vilauksia Ihmemiehestä ja onhan hän kasarilla ollut ihan viehättävän näkönen mies. Suurin osa näytti sen ajan muodissa paljon hullummalta.
Tää oli helppo. MacGyver tietenkin! Älykäs, neuvokas, mukava, rauhallinen, selviytyjätyyppi, joka ei nauti toisten vahingoittamisesta ja pelastaa pulasta itsensä lisäksi myös seuralaisensakin. Ja kun vielä silmäkin hänessä lepää, niin en keksi valittamista. 😁
Taas samaa jankutusta. Ap on mies, mutta sen sijaan että itse tekisin kuten veri vetää ja valitsisi miehen, aloittaa kitinöitä, miten naiset valitsevat muka väärin.
Ja väärä valinta on sellainen, että nainen valitsee ihan itse.
Miksi Roope Salminen saa niin vähän kannatusta?
Vela -72 kirjoitti:
Tää oli helppo. MacGyver tietenkin! Älykäs, neuvokas, mukava, rauhallinen, selviytyjätyyppi, joka ei nauti toisten vahingoittamisesta ja pelastaa pulasta itsensä lisäksi myös seuralaisensakin. Ja kun vielä silmäkin hänessä lepää, niin en keksi valittamista. 😁
Oliks sillä koskaan naisia?
Stigu on ihana