miten pitäisi suhtautua...
mies tunnusti tässä joku aika sitten kännissä että haluaisi mennä sänkyyn jonkun vieraan kanssa.kyseli että haluaisinko minäkin käydä vieraissa.jankkasi ja jankkasi.sanoin miehelleni (olin itsekin humalassa) että saat käydä panemassa vierasta mutta meidän yhteinen taival päättyy siihen.minua ei vieraat kiinnosta.
jäi vaan vaivaamaan tuo ja kun nyt on mies reissussa ja aiko lähtä juomaan ja baariin et entäs jos käykin?ei siinä, mutta minä en saa sitä tietooni ellei joku tuttu näe.
meidän parisuhde on nyt aika heikoilla kantimilla ja olen vähän kahden vaiheilla että haluanko erota vai en.meillä on kolme lasta ja mulla aikas kiirusta töiden kanssa ja kaikki menis uusiksi eron myötä.pärjäisin kyllä lasten kanssa mutta kuitenkin....
Kommentit (2)
Tuttu tilanne. Minulla mies puhuu miten haluisi olla jonkun muun kanssa sängyssä.Ja meillä on vielä se kun hän katselee teini-ikäisiä tyttöjä netistä ja mistä vaan missä niitä näkee.Ja puhuu niistä.Itse se on 27-vuotias.
Tuntuu vaan niin pahalta kun on seurusteltu 7-vuotta ja meillä on 2-vuotias poika.Siis jos tilanne tulisi niin mies pettäisi. Olen siitä ihan varma.
Pelottaa vaan odottaa milloin niin käy. En luota yhtään siihen että se lähtee kavereittesa kanssa viihteelle. Me asutaan kyllä niin pienessä paikassa että jos se pettää niin kyllä se kantautuu minun korviin. Pitää vaan katsoo mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Mutta jaksamisia sinulle myös. Kyllä asiat selviävät jollain tavalla.
Hei!
Hakekaa apua ennekuin erotte. Parisuhdeneuvontaa on saatavissa mm. kaupungilta ja seurakunnilta. Kerro soittaessa, että tarvitsette mahd. kriisiaikaa.
Tsemppiä