Hei olisimme lasten lasteni kanssa menossa mc donnelsista hakemaan sellaiset kerroshampurilais ateriat tm.s. ongelma on vain, etten ole tilannut sieltä ikinä mitään!
Meillä ei siis ole autoa ja kaikki yleensä tilaavat autosta niin saako sinne luukulle mennä ihan kävellen?
Olen tosissani en ole ikinä mäkkärissä käynyt!
Kommentit (33)
Viet lapset sinne ja annat lasten tehdä tilauksen, ne kyllä osaa.
Seison siellä ovien edessä. Päällä punainen takki ja farkut, kuluneet lenkarit ja musta pipo. Näytän missä ne ovet on sit kun tulette.
Minkäs ikäinen alo... eikun isoäiti olet? Ja minkäs ikäisiä lapsia?
Jos ei osaa Mäkkäriin osaa kävellä sisään ja kysyä henkilökunnalta tuotteista ja sitten tilata, niin kuolkoot nälkään.
Vierailija kirjoitti:
Seison siellä ovien edessä. Päällä punainen takki ja farkut, kuluneet lenkarit ja musta pipo. Näytän missä ne ovet on sit kun tulette.
Nyt olemme täällä. Mutta ei täällä ketään punatakkista ole.
T. Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olemme täällä. Mutta ei täällä ketään punatakkista ole.
T. Aloittaja
Joo sori, tuli äkkilähtö kun kaveri soitti ja pyys lastenvahdiks. Mut hei kiertele sitä rakennusta niin kyl ne ovet löytyy.
Oli provo tai ei, mutta en osannut siltä automaatilta ostaa, mutta onneksi löytyi se ovi ja sen jälkeen osasin ihan hyvin.
T.mummeli
Vierailija kirjoitti:
Sisätila?! Luulin, että sinne ei saa mennä sisälle, kun pöydätkin ovat ulkona :0?
Apua. Missä on siis ovi josta pääsee sinne sisälle?
Minä olen vain nähnyt ne luukut.
T.aloittaja
Olet selvästikkin jo sen verran höperöitynyt, että älä lähde sinne lastenlastesi kanssa, ei ole kellekkään teistä turvallista ! Nyt täytyisi lasten äidin ymmärtää estää mahdollinen katastrofi.
Vierailija kirjoitti:
Oli provo tai ei, mutta en osannut siltä automaatilta ostaa, mutta onneksi löytyi se ovi ja sen jälkeen osasin ihan hyvin.
T.mummeli
Ei siellä ole mitään automaatteja ulkona !
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on siis kouvolan mc donnels.
Siinä lidlin vieressä.
T.aloittaja
Ja se on Mc Donalds ei mc donnels !
Se on ap sitten BigMac, ei DickPic. Ihan vaan kun tuo Donalds vs. Donnels tuotti sulle päänvaivaa.
Onneksi ette mennyt Subwaylle.
SE on vaikeeta.
En ees viitti käudä siellä koska vaikeeta.
Ootteks te tyttöporukalla liikentees? Mä tulenkin kohta housuun jos ei naista löydy! T. Isoisä