Koulutetut miehet ostavat eniten seksiä
Nyt meni av-mammojen ajatusmaailmat uusiksi. Nyt myös se oma koulutettu hyvä palkkainen kultispuppeli voi pettää ja tekee sen vielä maksullisen kanssa!!
http://www.talouselama.fi/uutiset/tutkimus+eniten+seksia+ostavat+hyvin+koulutetut+miehet/a2241976
Kommentit (9)
Näimpä! Palstan mammojen mukaan on kiveen hakattu, että oma mies ei petä koskaan, on aina korkeasti koulutettu ja erittäin hyväpalkkainen sekä äärimmäisen uskollinen ja ihana!!
kysymys nro 2:lle: olen ns.amatööri ja nyt pari kertaa harrastanut seksiä rahasta. pelkään hysteerisesti tauteja. oletko itse välttynyt niiltä?
Tuliko yllätyksenä? Tottakai korkeammin koulutetut syytävät sitä parempaa liksaansa maksullisiin, kuin joku liukuhihnatyöntekijä pienestä palkastaan.
T: Kouluttautumaton hissukkamies
Oliko tuosta muka joskus epäselvyyttä?
Huorat on aika kalliita. Koulutetulla usein on parempi maksukyky ja siis mahdollisuus käyttää näitä palveluja.
Toisekseen. Kumpi saa keskimäärin enemmän pildeä muutenkin: rääväsuinen losoposkinen asentaja joka viettää viikonloput lähipubissa vai hiljainen rillipää maisteri?
Miksi sitä nyt maksullisissa kukaan käy kun baarista saa ilmaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 07:12"]kysymys nro 2:lle: olen ns.amatööri ja nyt pari kertaa harrastanut seksiä rahasta. pelkään hysteerisesti tauteja. oletko itse välttynyt niiltä?
[/quote]
Olen, käytän aina kondomia ja olen tarkka sen käytön kanssa joten en ole koskaan saanut mitään tauteja!
kiitos nro 2 ja nro 8: toki itsekin käytän kondomia ja alusta loppuun. viimeksi vaan annoin asiakkaan tehdä pettingiä sormilla.
Prostituoidut ovat yleensä "puhtaampia" sukupuolitaudeista, kuin keskiverto, baareista yhden yön panoja metsästävä yh-äiti...
Joo olen prostituoitu ja kyllä asiakkaat ovat yleensä korkeakoulutettuja. Amiksia harvoin näkee, toki myös korkean hinnan takia.