Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koulutetut miehet ostavat eniten seksiä

Vierailija
08.04.2014 |

Nyt meni av-mammojen ajatusmaailmat uusiksi. Nyt myös se oma koulutettu hyvä palkkainen kultispuppeli voi pettää ja tekee sen vielä maksullisen kanssa!!

http://www.talouselama.fi/uutiset/tutkimus+eniten+seksia+ostavat+hyvin+koulutetut+miehet/a2241976

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen prostituoitu ja kyllä asiakkaat ovat yleensä korkeakoulutettuja. Amiksia harvoin näkee, toki myös korkean hinnan takia.

Vierailija
2/9 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näimpä! Palstan mammojen mukaan on kiveen hakattu, että oma mies ei petä koskaan, on aina korkeasti koulutettu ja erittäin hyväpalkkainen sekä äärimmäisen uskollinen ja ihana!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymys nro 2:lle: olen ns.amatööri ja nyt pari kertaa harrastanut seksiä rahasta. pelkään hysteerisesti tauteja. oletko itse välttynyt niiltä?

Vierailija
4/9 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko yllätyksenä? Tottakai korkeammin koulutetut syytävät sitä parempaa liksaansa maksullisiin, kuin joku liukuhihnatyöntekijä pienestä palkastaan.

T: Kouluttautumaton hissukkamies

Vierailija
5/9 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuosta muka joskus epäselvyyttä?

Huorat on aika kalliita. Koulutetulla usein on parempi maksukyky ja siis mahdollisuus käyttää näitä palveluja.

Toisekseen. Kumpi saa keskimäärin enemmän pildeä muutenkin: rääväsuinen losoposkinen asentaja joka viettää viikonloput lähipubissa vai hiljainen rillipää maisteri?

Vierailija
6/9 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä nyt maksullisissa kukaan käy kun baarista saa ilmaiseksi.

Vierailija
7/9 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 07:12"]kysymys nro 2:lle: olen ns.amatööri ja nyt pari kertaa harrastanut seksiä rahasta. pelkään hysteerisesti tauteja. oletko itse välttynyt niiltä?

[/quote]

Olen, käytän aina kondomia ja olen tarkka sen käytön kanssa joten en ole koskaan saanut mitään tauteja!

Vierailija
8/9 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos nro 2 ja nro 8: toki itsekin käytän kondomia ja alusta loppuun. viimeksi vaan annoin asiakkaan tehdä pettingiä sormilla.

Vierailija
9/9 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prostituoidut ovat yleensä "puhtaampia" sukupuolitaudeista, kuin keskiverto, baareista yhden yön panoja metsästävä yh-äiti...