Hirveä pissahätä koko ajan. Mikä auttaa?
Olen 24-vuotias nainen ja minulla on siis pari viikkoa ollut järkyttävä pissahätä. Pissaaminen ei kirvele eikä muitakaan virtsiksen oireita ole. Silti tuntuu että koko ajan on hätä ja sitten kun menen vessaan sitä pissaa tulee aina ihan valtavasti.
Kommentit (32)
Käy testeissä, voi olla jotain muuta häikkää.
Lisää hiilihydraatteja ni keräät enempi nestettä. Mut älä valita sitten täällä jos miehet ei enää katsele ;)
Pissatulehdus voi olla myös vähäisillä oireilla.
Juot ehkä paljon nesteitä ja vedät niiden päälle vielä kofeenia, kyllä se pissittää. Voi tietysti olla sokeritautikin, mut epätodennäköistä. Itselläkin on töissä usein jatkuva hätä kun vedän 300mg kofeeinia ennen työvuoroa.
Vihreä tee ja kahvi ovat diureettisia, eli ei ole tavatonta jos alkaa useammin vuorokauden aikana rakkoa painamaan.
Vierailija kirjoitti:
Säännöstele juomistasi.
En edes juo erityisen paljon. Oikeastaan saman verran kuin aina ennen eikä silloin ollut mitään ongelmaa. Nyt pitää yölläkin herätä vessaan ja kauppareissut ym on yhtä tuskaa. Ap
Mä tiedän mikä sulla on. Ja mulla on tosi hyvä rohto siihen. Täysin luonnontuote. Mutta... se maksaa sulle pari tonnia. Laita sähköpostia, jos kiinnostaa: ei_varmasti_ole_kusetus_lol@scam-mail.com
Voi olla muutakin kuin virtsis. Esim. diabeteksen eräs oire on, että erittyy paljon laimeaa virtsaa. Hakeudu lääkärin tutkimuksiin.
Kyllä tuo vaikuttaa virtsatietulehdukselta.
Mutta oireet ovat lievät. Koitapa valita päivä jolloin voit olla kotona eikä tarvitse mennä ulos. Sitten juot kunnolla vettä, eli max 2 litraa/vrk. Jos sillä saisit pöpöt huuhdeltua ulos.
Jos oireet jatkuvat tuon jälkeen, sitten otat yhteyttä terveyskeskukseen.
Vierailija kirjoitti:
Raskaana?
Tein raskaustestin pari päivää sitten ja negaa näytti. Menkat kyllä viikon myöhässä. Tosin varmaan kroppa sekasin tästä pissaongelmasta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo vaikuttaa virtsatietulehdukselta.
Mutta oireet ovat lievät. Koitapa valita päivä jolloin voit olla kotona eikä tarvitse mennä ulos. Sitten juot kunnolla vettä, eli max 2 litraa/vrk. Jos sillä saisit pöpöt huuhdeltua ulos.
Jos oireet jatkuvat tuon jälkeen, sitten otat yhteyttä terveyskeskukseen.
Kiitos, tätä kokeilen! :) Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskaana?
Tein raskaustestin pari päivää sitten ja negaa näytti. Menkat kyllä viikon myöhässä. Tosin varmaan kroppa sekasin tästä pissaongelmasta. Ap
Teeppä vielä uus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskaana?
Teeppä vielä uus...
Samaa suosittelen
Lääkäriin kipinkapin. Viittaa bakteeriin, joten virtsakokeella pääsee vaivasta kartalle.
Anna lorista