Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää miehen pukeutuminen lounaspöytään

Vierailija
29.11.2020 |

Mies oli eilen kaverinsa luona ja tuli myöhään yöllä kotiin. Äsken istuutui lounaspöytään keittiössä verkkarit ja hihaton aluspaita päällä. Sanoin että näyttää puliukolta, eikö voisi laittaa vaikka t-paitaa päälle. Alkoi miehen puolelta kauhea kiukuttelu että minä en hänen pukeutumistaan päätä. Se oli vain huomautus, voi luoja. Eikö teidänkin mielestä mies ylireagoi? Nyt mököttää yläkerrassa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En siis ymmärrä miksi noin pienestä kommentista pitää vetää pultit? Ap

Tykkäisitkö itse jos puolisosi haukkuisi sinua puliakaksi?

Vierailija
22/28 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se ei ole esteettistä ja kivaa kun syödään ruokapöydässä kuin Uuno Turhapuro. Mikä siinä kommentissa nyt muka niin kamalaa oli? Ap

Vaikka peukuttamisessa tällä palstalla ei noudata mitään logiikkaa, niin en silti voi olla ajattelematta, että koska tuo kommenttisi on saanutyhtä paljon ylä kuin alapeukkua, niin kertooko se, jotain yleisempää ihmisten tavoista ja tai siitä mitä itse kukin odottaa ja peräänkuuluttaa omaan lounaspöytäänsä/ lounas-seuraltaan.... Esimerkiksi itse olisi saanu takuulla huuia vanhemmiltan, jos olisin yrittänyt syödä heidän kanssaan lounaspöydässä lippis -päässä, mutta sekin lienee asia jolla ei ole kaikille mitään merkitysä kun hei ollaan sentään omassa kotona, eikä naapureidenkaan pitäisi nähdä. - Ja lapset muisavat tämän sitten myös kun syövät kouluruokaa...   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan rento meininki teillä siellä kotona, hei.

Vierailija
24/28 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pukeutumistahan ei saa enää kommentoida julkisuudessa tai kotona. Siis negatiivisesti. Samat säännöt kaikille..ei siis miehenkään pukeutumista. Kohta saamme varmaan julkisuudessakin ihastella miesten rintakarvoja kun tulevat kokouksiin pelkässä takissa tyyliin Sanna Marin?

Vierailija
25/28 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten pukeutumistahan ei saa enää kommentoida julkisuudessa tai kotona. Siis negatiivisesti. Samat säännöt kaikille..ei siis miehenkään pukeutumista. Kohta saamme varmaan julkisuudessakin ihastella miesten rintakarvoja kun tulevat kokouksiin pelkässä takissa tyyliin Sanna Marin?

Milloin Sanna Marin on osallistunut johonkin kokoukseen pelkässä takissa?

Vierailija
26/28 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin naisten pukeutumista ei saa kommentoida julkisuudessa tai kotona? Mikä laki sen kieltää ja miksi naisten pukeutumista kokoajan kommentoidaan esimerkiksi tällä palstalla, jos se on kiellettyä? Esimerkiksi juuri mainitsemasi Sanna Marinin pukeutumista arvostellaan hyvinkin kärkkäästi täälläkin alinomaa. Puhumattakaan sitten kaikenmaailman Sofioista, Martinoista ja Maisoista, joiden jokainen asu pääsee julkisen ruodinnan kohteeksi.

Vierailija
27/28 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja olet oikeassa. Ruokapöytään tullaan edes hieman pukeutuneena, otetaan siis huomioon muut ruokailijat, eikä olla puolialastomina kuin pimeimmässä Afrikassa.

Hihattomat paidat ovat muuallakin kuin ruokapöydässä kauhistus. Hikiset kainalot tuulettuu vapaasti muitten ihmisten nenään, usein vielä järkyttävän tuuhean karvoituksen kera.

Vierailija
28/28 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen ihmisen pukeutumista ei tarvitse kenenkään kontrolloida. Mies siis saa istua vaikka munasiltaan pöytään, jos on sellainen olo. Jos haluat määrittää sen, että miten vieraasi pukeutuu niin laita hänelle kutsu sisältäen pukeutumiskoodin. Jos miehesi päättää tätä asettamaasi pukukoodia rikkoa niin kertoo myös sinun tasostasi kun olet sellaisen ihmisen kanssa naimisissa.

Mä en alkaisi edes seurustelemaan ihmisen kanssa, jonka pääasiallinen vaate on collegehousut, huppari tai t-paita ilman kauluspaitaa. Ne eivät kuulu minun vaatekaappiini niin miksi ottaisin aivan toisenlaisen miehenkään?