Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies uhkailee erolla :(

Vierailija
29.11.2020 |

En jaksa enää taistella. Yritän esittää meidän pojalle, että kaikki on hyvin. Mutta eihän se niin ole. En halua meidän pojan kärsivän huonosta perheestä, kun mies uhkailee aina erolla, jos en taivu miehen päätöksiin.

Eroaisin muuten ja veisin pojan, mutta ongelma on se, että ei ole mitään tuloja, koska en käy töissä. Kaikki tulot tulevat mieheltä. Luovuin kaikesta liian pitkäksi aikaa, koska ajattelin sen toimivan näin. Mutta ei se toimi.

Voisin mennä turvakotiin, mutta ajattelen poikaa. Miksi minun takiani hänen pitäisi asua jossain turvakodissa, vain koska mies uhkailee erolla. Onneksi poika ei tiedä siitä. Mutta en halua erota, koska en halua kadulle asumaan. Poika otettaisiin pois, huostaan, tiedän sen.

En nää mitään mahdollisuutta kuin jatkaa miehen uhkailun alaisena, kunnes poika on aikuinen. Ja minä voin mennä hautaan. En halua menettää lastani, kun hän on vielä pieni.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisista päätöksistä on kyse? Siis mihin joudut suostumaan tai mies uhkailee erolla?

Esimerkiksi lapsen kaikki asiat, kotityöt ja tavat... jotain, missä kaikki tavarat ovat. Mutta minulle on aivan sama, en jaksa enää väitellä miehen kanssa. Kunhan saan olla pojan kanssa, kaikki on hyvin..

Ap

Vierailija
22/24 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulla ei ole työpaillaa?

Mies onnistui suostuttelemaan ja se toimi. Mutta toisaalta, en voi syyttää häntä. Minä itse luovuin työstä. Mutta en usko, että vapauksia voi viedä näin. Joka tapauksessa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen myös terapiaa. Sinulla ei ole asiat hyvin.

Vierailija
24/24 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ekalla kerralla kun lähti ovet paukkuen menemään sain huokaista helpotuksesta. Tiedän että avioero on ainut vaihtoehto enään täällä. Ja odotan vain sitä hetkeä kun se tapahtuu. Liian pitkään ollaan eletty kuin virtahepo olohuoneessa ja varottu kaikkea tekemistä/sanomista ettei herra taas suutu.

Kaikki järjestyy kyllä. Älä murehdi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän