Miesystävä rikkoi vessani lukon, koska häntä ärsytti "vessan panttaaminen"
Minulla on eräs sairaus joka aiheuttaa sitä että vessassa asiointini kestää. Mies on joutunut muutaman kerran käymään asioillaan taloyhtiön saunatilojen wc:ssä.
Tässä on kyse kuitenkin nyt minun asunnostani. Hän sanoi myöhemmin että hermostui ehkä turhaan, muttei aio korjata lukkoa. Hermostuiko mies mielestänne aiheesta vai ei? Kysyi myös suutuspäissään että mitä salaista minä siellä lukkojen takana teen, vaikka tietää sairaudestani.
Kommentit (39)
Mikähän tämä mystinen "sairaus" mahtaa olla joka aiheuttaa vessassa jumittamisen? Etköhän tee siellä jotain kiellettyä. Ex-tyttöystävä lukitsi vessan ja jäi kiinni siellä että laittoi vibr aattoria sisäänsä, vaikka yhteinen sopimus oli että sillä stimuloidaan vaan klitorista.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tämä mystinen "sairaus" mahtaa olla joka aiheuttaa vessassa jumittamisen? Etköhän tee siellä jotain kiellettyä. Ex-tyttöystävä lukitsi vessan ja jäi kiinni siellä että laittoi vibr aattoria sisäänsä, vaikka yhteinen sopimus oli että sillä stimuloidaan vaan klitorista.
MS-tauti, jos nyt välttämättä haluat tietää. Yksityiskohdat voit googlettaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ex oli varma että petän, koska selailin pöntöllä yleensä mamma-palstaa. Muistona nyrkin kokoinen reikä ovessa.
On muuten vapauttavaa kun saa senkin tehdä rauhassa.
No joo, ei sitä puhelinta tarvitsis jokapaikkaan kuljetella mutta vessassa voinee tehdä myös ihan tavallisia tylsiä asioita.
Miksi sun exän on ollut pakko rnkata piilossa? Oot kamala.
Kannattaa tuollaiset riehujat jättää jo varhaisessa vaiheessa, etenkin jos mies epäilee, että siellä vessassa tekee jotain salaa. Jokaisella on oikeus yksityisyyteen myös kotona. Vaikka menisit makkariin yksin mököttämään, niin se ei silti oikeuta ketään rikkomaan ovea. Tuollainen käytös eskaloituu äkkiä väkivallaksi. Kauan olette seurustelleet? Alle vuoden? Älä vaan muuta yhteen tuollaisen tyypin kanssa vaan päätä suhde ennemmin kuin myöhemmin.
kirjoitti:
Hermostui turhasta jos kerta tietää sairaudestasi.
Jos hän on terve niin pitäisi kyetä pidättämään kyllä 15-30 minuuttia pidempään tarvittaessa. Tietysti jos asiointisi kestää tunnin tai enemmän niin sitten kannattaisi pohtia yhdessä miten homma saadaan toimimaan. Sinä voisit esim kertoa että haluaako käydä äkkiä vessassa sillä kohta se on pitkään varattuna. Tai mies opettelee mukisematta käymään siellä taloyhtiön vessassa tarvittaessa.
Jos ei korjaa tai korvaa rikkomaansa niin ei vaikuta kovin hyvältä asialta...
Vaikka siitä sairaudesta kertoisi niin kaikki ei välttämättä silti sisäistä mitä se tarkoittaa. Itselläni ajoittaisia vatsaongelmia, eksä oli tietoinen tästä mutta jos olin vessassa pitkään, jouduin käymään vessassa juuri ennen lähtöä johonkin tai vaikkapa kesken kauppakeskuksessa asioinnin tämä oli tälle ihmetyksen aihe. "Mitä sä siellä vessassa teet noin pitkään? Miks sun pitää käydä vessassa just nyt? Etkö vois odottaa viittä minuuttia?"
Ihan selvä trolli.
Oikein itkettää mammojen hölmöys.
Te uskotte kaiken. Ihan kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Kerrankin onnistuit laittamaan oikeaan paikkaan.
Ööö...
Ex kuppas suihkussa aina tolkuttomia aikoja eikä suostunut keskeyttämään vaikka oli oikeasti hätä.
Jopa mä naisena osasin pissata tiskialtaaseen, ei mulla käynyt mielessä ovea hajottaa.
Minä en laita ovea lukkoon, kotona. Ulkoapäinkin näkee, kun valot on päällä.
Jos joku silti tunkee vessaan yht'aikaa, täytyy olla kova hätä.
Olen muuten itse joskus pissinyt keittiön kaatoaltaaseen, kun jonkun vessakeikka kesti ja kesti... Meneehän siinä aikaa, kun eka kakkii (ummetus), somettaa ajankuluksi samalla, käy suihkussa, laittaa piilarit, pesee hampaat, hoitaa parran jne.
Nää on näitä satuja "mies teki sitä ja tätä".
Ja sitten haukutaan miestä parvena.
Näitä on joka päivä.
Olen muuten itse joskus pissinyt keittiön kaatoaltaaseen, kun jonkun vessakeikka kesti ja kesti... Meneehän siinä aikaa, kun eka kakkii (ummetus), somettaa ajankuluksi samalla, käy suihkussa, laittaa piilarit, pesee hampaat, hoitaa parran jne.
Vierailija kirjoitti:
kaiken muun ymmärrän, mutten vessan panttaamista somettamisen/muun älypuhelimen räplämisen takia, jos asunnossa on joku muu vessaa tarvitseva sillä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Nää on näitä satuja "mies teki sitä ja tätä".
Ja sitten haukutaan miestä parvena.
Näitä on joka päivä.
Johtuisko siitä, kun täällä liikkuu enemmän naisia?
Mulla on ollut neljä poikaystävää ja puolet heistä on syystä tai toisesta (sairaalloinen mustasukkaisuus) vetänyt nyrkillä ovesta läpi tai tiirikoineet lukon mutta en mä silti usko puolen koko mieskunnasta olevan semmoisia.
No kai siellä vessassa toinen voi käydä vaikka pissalla jos itse olet suihkussa tai meikkaat tai ajat partaa tai ihan mitä muuta vaan, mutta et istu siinä pöntöllä. Ei niissä vessahommissa pitäis olla mitään hävettävää, kaikilla about samat toiminnot.
Vierailija kirjoitti:
Ootko varma että et sekoittanut vibraattoria tamponiin?
Jotkut sekopäät ovat niistäkin mustasukkaisia kun nainen kuulemma saattaa tyydyttää itseään 🙄
Onko vessassanne siis kaksi pönttöä? Jos ei, niin miten vapaa pääy vessaan kesken toisen istunnon nopeuttaa omaa asiointia?
Kumppanin omaisuuden tuhoaminen ja sairaalloinen mustasukkaisuus. Tuollainen käytös on vakava varoitusmerkki. Seuraavaksi mies voi rikkoa luitasi. Juuri tuollaisesta fyysinen väkivalta ja kumppanin täydellinen alistaminen usein alkaa. Lähde kun vielä voit.
Jätä se.