Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti: mitä mieltä olet pomostasi?

Vierailija
07.04.2014 |

Paljon tuntuu olevan ihmisillä kokemusta k*sipää esimiehistä. Onko sulla kiva pomo? Tasapuolinen, organisointi- ja ammattitaitoinen? Vai kenties joku ihme öykkäri?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ehkä maailman paras pomo. Työteliäs ja ammattitaitoinen, keskusteleva, reilu, empaattinen ja kaikki huomioon ottava. Järjestää ihan oma-aloitteisesti työntekijöilleen mukavia ylläreitä, esim. ystävänpäivänä tarjosi alaisilleen suklaakonvehteja ja kesäisin järjestää meille kotonaan puutarhajuhlat. Hän ymmärtää, että hyvä työilmapiiri ja alaisten kiittäminen ja kehuminen tuo tulosta.

Vierailija
2/5 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tunne. On ollut pomona vasta jonkun kuukauden ja pian lähtee pois. Kannataako kauheasti tustustuakaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 13:42"]En oikein tunne. On ollut pomona vasta jonkun kuukauden ja pian lähtee pois. Kannataako kauheasti tustustuakaan?

[/quote]

Ei kannata

Vierailija
4/5 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammana olen itse itseni pomo!

Vierailija
5/5 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun narsistipomon tilalle tuli aivan huippu tyyppi!

Ihailen eniten hänen ammattitaitoaan. Esim. tyytymättömien asiakkaiden hoitamisessa hän on aivan huippu. Ja meillä oli kriisitilanne (onnettomuus työpaikalla, jossa minä olin vain silminnäkijänä), hän pysyi rauhallisena mutta tehokkaana, ja asian jälkipuintikin sujui ammattitaidolla.

Pomoni on 7-10 v itseäni nuorempi mies. Aistin tiettyä kunnioitusta, mutta ei niin että saisin tuntea itseni vanhaksi tädiksi.

Niitä huonoja pomoja on ollut riittävästi, ihana kun vihdoin voi kehua eikä tarvi kauhulla lähteä töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi