Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulupuu-keräys

Vierailija
28.11.2020 |

Mitä mieltä olette ko. hommelista? Onko luotettavaa toimintaa, meneekö lahjat ja lahjakortit perille?
Onko jollakulla tarkempaa tietoa tai jopa omakohtaista kokemusta lahjojen saamisesta omaan perheeseen keräyksen kautta?

Itse mielelläni osallistuisin, mutta kaikki keräyshommelit jotenkin arveluttaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin minäkin. Ja miltä tuntuu jos perheessä sisarukset saa kovin eriarvoiset lahjat kun voivat olla eri lahjoittajilta. Toiselle tulee vaikka joku kirja ja 50euron lahjakortti ja toinen saa karkkipussin ja kiiltokuvia.

Vierailija
2/8 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin minäkin. Ja miltä tuntuu jos perheessä sisarukset saa kovin eriarvoiset lahjat kun voivat olla eri lahjoittajilta. Toiselle tulee vaikka joku kirja ja 50euron lahjakortti ja toinen saa karkkipussin ja kiiltokuvia.

Ehkä tämä jotenkin huomioidaan järjestävien tahojen puolesta? En tiedä, mutta toivoisin näin. Että esim.

juuri sisaruksille ostaa yksi ja sama. Vai miten tämä hoituu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pikkupaikkakunnalla kerääjät paketoivat lahjoitukset. Siinä voisi ainakin vaikuttaa siihen, että tulisi tasapuolisia lahjoja samaan kohteeseen.

Voisiko joku vapaaehtoinen valaista meitä nyt tässä asiassa?

Vierailija
4/8 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole Mannerheimin lastensuojeluliiton järjestämä keräys, luulisi olevan luotettavaa?

Vierailija
5/8 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu! Onko täällä ketään jolla on tapana osallistua?

Minkä arvoisia lahjoja laitatte?

AP

Vierailija
6/8 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole Mannerheimin lastensuojeluliiton järjestämä keräys, luulisi olevan luotettavaa?

leijonien vai lions clubien tai kauppakamarin

ei ole mll

Prismalla on hope keräys

Vierailija
7/8 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luotettava, yksi niistä harvoista johon itse viitsin vaivautua.

Vierailija
8/8 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Olen itse saanut viime vuonna ja saadaan tänä vuonnakin. Meillä lasu asiakkuus ja itse olen 3 lapsen yh ja opiskelija. Viimevuonna saatiin kaksi pakettia kaikille, kun lahjoja oli niin paljon ylimääräisiä. Meillä oli technic lego, hot wheels pieni rata, 2 autoa, barbie ja yhdessä samassa lahjakassissa, sormikkaat, pinnejä ja pehmolelu. Todella kivoja lahjoja kaikki. Uskoisin, että eivät laita täysin eriarvoisia lahjoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän