Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stadilaiset mieskokit ovat aina moottoriturpia.

Vierailija
06.04.2014 |

Pääkaupunkiseudulta, yleensä Helsingistä, oleva miespuolinen kokki  on aina hirvittävä moottoriturpa, jonka suu jauhaa tauotta ja aina itsekeskeisesti legendoja menneiltä vuosilta siitä, kuinka vuonna silloin-ja-silloin oltiin kokin hommissa huippuravintolassa/ suurlähetystössä tms. merkittävässä paikassa, ja kuinka siellä tehtiin keittiössä suunnattomia ihmetekoja aina sen mukaan, mitä asiakkaat vaativat ja blaa-blaa-blaa.

Näitä supersankareita on vuosikymmenten mittaan tullut nähtyä kohtalaisen useita, ja kaikilla on sama tyyli; minäitse-minäitse-minäitse. "Kuinka ne televisiokokit voivat valmistaa sen-ja-sen ruoan noin väärin, kun minä olin huippuravintolan/ suurlähetystön tms. kokkina, niin minä valmistin sen just eikä melkein oikein, ja se tehtiin niin, että...".

Rasittavia tapauksia nämä stadilaiset maailmankaikkeuden parhaat mestarikokit. Jatkuvasti naureskellaan, jatkuvasti hymyillään, jatkuvasti ollaan heittämässä rentoa läppää kenen tahansa kanssa, joka suostuu kuuntelemaan, jatkuvasti kehutaan itseä...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii kysyä, että jos nämä jätkät ovat aikoinaan olleet alansa mestareita ja huippuhommissa, niin miksi ihmeessä he sitten ovat vaihtaneet  toiseen työpaikkaan.

Vierailija
2/3 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavia, on se nähty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites tämä teidän jauhanta sit eroaa siitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän