Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olet taltuttanut bakteerivaginoosin?

Vierailija
28.11.2020 |

Itse kokeilin kotihoitona oireiden ollessa lieviä Gyneviaa, Vagi-C:tä sekä Lactal Balansia. Oireet pahenivat ja kävin gynellä. Sain Flagyl Comp- kuurin 10 päivän ajaksi ja Pevisone-voidetta. Oireet olivat kuurin loputtua vain 2 päivää poissa.
Mikä tähän tepsii?! Varasin uuden ajan gynelle, mutta siihen on melkein viikko aikaa.

t. Epätoivoinen

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans pari vuotta sitten bakteerivaginoosi. En edes jotenkin tajunut sitä, kunnes mies huomautti että "joo on se alapää välillä tuoksahdellut nenässä seksin aikana" :"D. Eli ei ollu muita oireita mulla.

Noh sitten käytin apteekin emättimeen laitetttavia maitohappokapseleita (en muista merkkiä) noin viiden päivän ajan. Oli pari päivää pois, tuli taas. Hetken käytin näitä bakteereita emättimeen ihan kaiken aikaa ja etenkin seksin jälkeen. Sitten hävis yhtäkkiä. Eli kai sinnikkyys on se avainsana. Koita jaksaa ja ollla kärsivällinen. Jos kerta lääkärilläkin olet käynyt ja tutki ettei ollut mitään muuta.

Vierailija
2/29 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ajoin emätin maitohappobakteeria ja estrogeenitabletteja. Tarvitsee säännöllisen epäsäännöllisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parin viikon aikana monen (n. 20) miehen kanssa yhdynnässä. Sain tippurin ( kivulias ) ja visvasyylän ( tosi kivulias ).

Eipä bakteerivaginoosi enää ollut huolistani suurimpia.

Vierailija
4/29 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antibiooteilla lähtee.

Vierailija
5/29 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ylivoimaisesti parhaiten tehonnut Canesbalance-geeli. Muut itsehoitotuotteet eivät ole tarjonneet kuin väliaikaista lievitystä.

Olen nykyään myös ottanut tavaksi käyttää vagisan-voidetta parin päivän välein, jotta alapään ph pysyisi hyvänä eikä tulehdus uusisi.

Vierailija
6/29 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flagyl on antibiootti eikä auttanut. Ap

Vierailija
7/29 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsidesillä

Vierailija
8/29 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsidesillä

Vierailija
9/29 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jogurtti tai laimennettu etikka.

Vierailija
10/29 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joudun käyttämään niitä Ph-tasapainottajageelejä kerran kuussa sen 7pv kuurin aina menkkojen jälkeen! Ph-tasapaino järkkyy silloin jostain syystä joka ikinen kerta ja sitä kalanhajua ja ärtynyttä limakalvoa ei kestä millään

Vierailija
11/29 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko gyne katsonut mikroskoopilla flooranäytteen? Mulla oli sitkeät oireet, ja lopulta paljastui että mulla oli kroonistunut hiiva (ei siis ollut mitään kokkareista vuotoa, ainoa oire kutina) ja ei yhden yhtä laktobasillia, mikä altisti jatkuvalle bakteerivaginoosille. Ensin yritettiin häätää hiivaa Flukonazolilla, mutta se ei riittänyt, ja söin pitkän kuurin Sporanoxia. Bakteerivaginoosi oli pahana, joten siihen sain kuurin Dalacinia, sen jälkeen piti käyttää kaksi pakettia Gyneviaa putkeen, syödä Femifloraa, ja seuraavien menkkojen jälkeen (+tarvittaessa) käyttää taas paketti Gyneviaa. Tällä alkoi oireet helpottaa, ja olin siis kärsinyt niistä jo vuoden.

Vierailija
12/29 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sukupuolitautitestit otettu? Vaikka olisi suhteessa, tästä voi olla varma vain jos on itse käynyt testissä. Flagyl on aika tuju lääke, jos se ei auta vaikka kuuri otettu kunnolla, olisin melko huolissani jo. Mitä lääkäri sanoi kun soitit ettei se auttanut?

Vierailija
13/29 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksielämää, ei bakteerivaginoosia. Näin se mulla menee!

Vierailija
14/29 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ottanut näytettä. Teki sisätutkimuksen ja sanoi, että oppikirja oireet bakteerivaginoosista. Hiiva minulla oli vuosi sitten, mutta meni ohi ihan käsikauppatuotteella. Ap

Vierailija
15/29 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin flagyl ja sit putkeen maitohappobakteerikuuri sekä nieltynä että paikallisesti. Veikkaan kylläkin homekämppää syyksi, koko perhe sai millon mihinkin vaivaan antibioottia ja tulehdusta iski minne vain voi kuvitella, alkoi kun muutettiin sisään ja loppui kun päästiin evakkoon.

Miten sun muut elintavat? Onko ruokavalio sellainen, että tukee hyvän mikrobiomin muodostumista? Onko riskiä esim. tuohon homealtistukseen? Tiedän, että osa ei usko vaan pitää hysterisminä, mutta lääkkeiden ja lääkäärikäyntienmäärä oli tosiaan noin kymmenkertainen normaaliin verrattuna. Tai oletko joutunut käyttämään muutenkin enemmän antibiootteja, maitohappobakteerikuuri voi myös sisäisesti tehdä hyvää?

On kyllä kirjaimellisesti v*ttumainen vaiva tuo, tsemppiä!

Vierailija
16/29 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Libresesse pesugeeli intiimialueille. Ja sitten seksin jälkeen geeli apteekin reseptivapaalta osastolta bakteerivagioosiin.

Vierailija
17/29 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman laimennettu omenaviinietikka toimii.

Vierailija
18/29 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sukupuolitautitestit otettu? Vaikka olisi suhteessa, tästä voi olla varma vain jos on itse käynyt testissä. Flagyl on aika tuju lääke, jos se ei auta vaikka kuuri otettu kunnolla, olisin melko huolissani jo. Mitä lääkäri sanoi kun soitit ettei se auttanut?

Klamydia ja tippuri on testattu. En ole jutellut lääkärin kanssa, koska hänen mukaan kontrollille ei ollut tarvetta. Varasin uuden ajan netistä. Ihmttelen itsekkin miksi Flagyl ei tepsinyt, kun voidekkin oli tukena. Ap

Vierailija
19/29 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä tulee? Onko sp-tauti?

Vierailija
20/29 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin flagyl ja sit putkeen maitohappobakteerikuuri sekä nieltynä että paikallisesti. Veikkaan kylläkin homekämppää syyksi, koko perhe sai millon mihinkin vaivaan antibioottia ja tulehdusta iski minne vain voi kuvitella, alkoi kun muutettiin sisään ja loppui kun päästiin evakkoon.

Miten sun muut elintavat? Onko ruokavalio sellainen, että tukee hyvän mikrobiomin muodostumista? Onko riskiä esim. tuohon homealtistukseen? Tiedän, että osa ei usko vaan pitää hysterisminä, mutta lääkkeiden ja lääkäärikäyntienmäärä oli tosiaan noin kymmenkertainen normaaliin verrattuna. Tai oletko joutunut käyttämään muutenkin enemmän antibiootteja, maitohappobakteerikuuri voi myös sisäisesti tehdä hyvää?

On kyllä kirjaimellisesti v*ttumainen vaiva tuo, tsemppiä!

Kiitos! Todellakin on.

En pidä todennäköisenä, että johtuisi homeesta. Olen sekasyöjä, mutta kasvisruokapainotteisesti. En juo, en polta. Loukkaannuin vuosi sitten ja olen siitä saakka joutunut syömään säännöllisesti runsaanlaisesti kipulääkkeitä. Ab-kuureja ei ole ollut Flagylia lukuunottamatta. Maitohappob. ei ole tullut mieleenikään, haenkin sellaisia heti maanantaina.