Muita, joilla ei koskaan ole mitään sen kummemmin sanottavaa tai jaksa osallistua keskusteluun?
Olen pääasiassa hiljainen, mulla ei oikein riitä intoa tai mitään järkevää sanottavaa yhtään mihinkään. Olenkin yleensä ryhmän vaitonaisin, enkä osallistu keskusteluihin. Mietin, miten toisilla taas on koko ajan jotakin jutunjuonta ja mielipiteitä kertottavanaan? Olenko ihan tylsä tai kenties vähä-älyinen, kun ei mulla ole mitään rakentavaa tai järkevää ulosantia?
Harmittaa sinänsä, etten minusta ole juttuseuraa.
Kommentit (6)
Minä olen vähä-älyisyyttäni aina äänessä. Ja sitten saa aina hävetä.
Täällä samanlainen mutta johtuu kai aika pitkälti siitä kun oon introvertti. Kahden kesken keksin kyllä juteltavaa.
Kaikista kiusallisinta on, kun muut ihmettelee hiljaisuuttani ja koittaa ”rohkaista” sanomaan oma mielipide. Tulee ihan hirveät paineet ja silloin ei ainakaan löydy mitään sanottavaa.
Täällä. Sen takia olen tosi huono tutustumaan ihmisiin. Ei mulla oikein tästäkään aiheesta mitään sen kummempaa sanottavaa sitten olekaan 😁
Kuunteles niitä jotka on koko ajan äänessä, siitä puheesta ehkä max 10% on asiaa ja muu pelkkää löpinää. Yhtään vähättelemättä ketään, jotkut vaan tykkää puhua! Mutta itse en vaan koe omakseni sitä että höpöttelisin niitä näitä, avaan suun jos on asiaa. Ja yleensä porukassa puheenaihe ehtii jo vaihtua ennen kuin ehdin ajatella mielessä miten muotoilen sanottavani.
Kivat kirjoitusvirheetkin mulla näköjään tekstissä. Pistetään univajeen piikkiin.
Ap