Se on kevät ja naiskuume iskee taas
Viime keväänä iski autokuume ja tuli vaihdettua auto nuorempaan.
Tänä keväänä pitää vaihtaa vaimo nuorempaan.
5 vuoden välein kun vaihtaa niin ei tule kilometrit täyteen eikä isoja ongelmia.
Mielikin piristyy kun on uusi nuorempi misu alla.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 16:26"]Kevät on miehelle kallista aikaa.
[/quote]
Niin on!
Muista kehua uutta mallia juuri näin! Voi, että se kehrää.
Sama! Tosin olen nainen ja pistin vanhan kääkän kiertoon. Vaihdoin paremmin varusteltuun ja vähemmän rupsahtaneeseen. :)
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 16:56"]
Sama! Tosin olen nainen ja pistin vanhan kääkän kiertoon. Vaihdoin paremmin varusteltuun ja vähemmän rupsahtaneeseen. :)
[/quote]
Lortto!
Olen itse katellut sellasta missä olis hiukan isommat puskurit kuin nykyisessä mallissa 8- )
Tykkään kun nuoret kundit alkaa kävellä hihattomissa paidoissa, lihakset esillä. Nam! Kivasti saa kesällä taas kyytiä timmiltä, isokaluiselta hottikselta :)
Ei siinä ole suurta eroa ap. Molemmat vaihdetaan siinä vaiheessa, kun puskurit alkavat roikkua ja koeajon aikana tunnettu ilo on muisto vain.
Kyllähän se uusi aina on uusi ja soi kireämmin kun kunnolla polkee..
Näin minäkin olen aina ajatellut, mutta älkää tehkö samaa virhettä kuin minä ja kertoko sitä haastattelussa.
t. Audi-Kiesi
Onneksi olkoon kaikille vaihdetuille. On varmasti suuri ilo päästä eroon kusipäästä!
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 17:16"]
Onneksi olkoon kaikille vaihdetuille. On varmasti suuri ilo päästä eroon kusipäästä!
[/quote] Ei me olla tosissaan :)
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 17:16"]Onneksi olkoon kaikille vaihdetuille. On varmasti suuri ilo päästä eroon kusipäästä!
[/quote]
Ihan vitsiä vaan ;)
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 17:00"]Onko sporttinen alusta?
[/quote]
On. Ja uudella on kivempi ajella kun ei ole koko ajan huollossa.
Nuoremmassa mallissa tuntuu voitelukin pelaavan paremmin. Ei hitsaa mäntä kiinni..
Miehissä ikä tekee isomman hallan, niitä on vaihdettava paljon useammin kuin viiden vuoden välein. Mutta onneksi se on helppoa ja halpaa.
Vaihdoin pitkästä aikaa myös uudempaan malliin ja täytyy sanoa, että uusi kiihtyy huomattavasti vanhaa nopeemmin ja ajotuntuma myös parempi. Suorituskyky entistä tasaisempi. Tuntuis lisäksi siltä, että ei oo niin kuluttava kuin entinen.
-kolmevitonen nainen
Niin, minkäs sitä näille vuodenajoille voi. Joulun piparikuumeita odotellessa.