Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joillakin rumilla on niin hyvä itsetunto?

Vierailija
28.11.2020 |

Minulla on piirteitä joita vihaan ja tuskailen edelleen niiden kanssa keski-ikäisenä. Lähteekö kaikki lapsuudesta?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva itsetunto rakentuu ihan muista asioista kuin ulkonäöstä.

Vierailija
2/20 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut rumat naiset ovat saattaneet olla hyvinkin kauniita joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä määrittelet kuka on ruma

Vierailija
4/20 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että se kellään rumalla on kovin hyvä deittailupuolella, mutta useimmat osaavat erottaa muun elämän tuosta. Ja jos on jo vakaa parisuhde ei silläkään ole enää väliä.

Vierailija
5/20 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmässä! Laita jokin esimerkki, millainen on mielestäsi "ruma" ihminen. Minä en ole koskaan sellaista nähnyt. Luonteeltaan kaikki vaan eivät välttämättä ole kovin kauniita.

Vierailija
6/20 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvuus on sisäinen ominaisuus

Ulkonäkö on pintaa, sen varaan ei persoonan vahvuutta voi kestäväksi rakentaa

Vierailija
7/20 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä edes on hyvä itsetunto. Mä olen aina inhonnut itseäni, mutta hyväksynyt itseni tällaisena.

Vierailija
8/20 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä ei ole pää syvällä perseessään.

Vierailija
9/20 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto lähtee D2-dopamiinireseptoreista, ei lapsuuden kokemuksista tai kauneudesta.

Jos haluat lisää reseptoreita tee asioita kuten kouluttaudu, laihduta, rakenna sosiaalisia verkostoja, pyri työhön jossa on korkeampi palkka, paljon seksiä jne.

Vierailija
10/20 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahva itsetunto rakentuu ihan muista asioista kuin ulkonäöstä.

TÄMÄ. Jos oma itsetuntosi on pelkästään ulkoisten seikkojen varassa, olet yksinkertaisesti vaan tosi pinnallinen ihminen = Oma arvosi ihmisenä rakentuu mielestäsi vaan sen mukaan, miltä näytät.

Vierailija
11/20 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto liittyy ihan muuhun kuin ulkonäköön. Huonoitsetuntoinen tarvitsee enemmän muiden hyväksyntää ja ihailua. On kyseessä sitten narsismi, läheisriippuvaisuus tai mikä hyvänsä brobleema. Itse en piittaa muiden mielipiteistä joten ei mua haittaa olla ruma. En edes halua enkä yritä olla kaunis, koska silloin vaan houkuttelen pinnallisia hännystelijöitä jotka eivät ole minua kiinnostavia persoonia.

On selvää että ulkonäköni karkoittaa ison osan miehistä, mutta niin on tarkoituskin. Jäljelle jää vain ne miehet, jotka näkevät pintaa syvemmälle ja heistä itsekin kiinnostun.

Vierailija
12/20 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen itsekin. Miten voi vaikuttaa niin onnelliselta, jos on rumemman puoleinen, en tajua.

Minullakin on piirteitä, joista en pidä ja tuskailen erittäin paljon asian vuoksi. Tuntuu jopa siltä, että ei ole mitään järkeä elää, kun en näytä siltä miltä haluaisin.

Vierailija
13/20 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vauvapalstan mielestä en voi olla kuin susiruma. Kumma kyllä hullaantuvia kumppaneita on riittänyt.

Ammatillisesti olen tehnyt asioita, joihin moni ei pysty.

Olen myös tehnyt psyykkistä työtä minulle vaikeiden asioiden kanssa. Suosittelen ihan jokaiselle.

N42, 168/85, 80G

Vierailija
14/20 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä ,jotka keskittyvät enemmän tekemiseen kuin olemiseen, vaikuttaisi olevan ns. hyvä itsetunto.

Ja innostunut ihminen on aina viehättävä, riippumatta ulkonäöstä.

.

esim. Hjallis näyttää naisille ihastumisensa, se näkyy hänen silmistään ja imartelee naisia.

Eikä hän varmaankaan jää miettimään silloin omaa ulkomuotoaan, vaan keskittyy siihen ihailemaansa naiseen.

Vierailija
15/20 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa on paljon piirteitä, joista en tykkää. Eikä vain ulkoisessa habituksessani vaan myös luonteessa ja temperamentissakin. Minussa on myös paljon piirteitä, joista tykkään ja joita rakastan. Ei minun tarvitse olla täydellinen, olen riittävä juuri tällaisena. Kuten sinäkin olet riittävä juuri sellaisena kuin olet.

Vierailija
16/20 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä ,jotka keskittyvät enemmän tekemiseen kuin olemiseen, vaikuttaisi olevan ns. hyvä itsetunto.

Ja innostunut ihminen on aina viehättävä, riippumatta ulkonäöstä.

.

esim. Hjallis näyttää naisille ihastumisensa, se näkyy hänen silmistään ja imartelee naisia.

Eikä hän varmaankaan jää miettimään silloin omaa ulkomuotoaan, vaan keskittyy siihen ihailemaansa naiseen.

Hjallis on kaunis verrattuna keski-ikäiseen naiseen.

Vierailija
17/20 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin somessa rumia naisia kehuu muut rumat naiset kauniiksi joten kai se tulee siitä että niitä on aina kehuttu.

Vierailija
18/20 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joillain kauniilla on huono itsetunto. Eikö olekin jännää

Vierailija
19/20 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. Ruma ihminen osaa ymmärtää älyltään vajaita ns. Kauniita ihmisiä. No ainakin omasta mielestään. Ap:llä ei ole kovin hyvä itsetunto kun hän vinkuu täällä.

Vierailija
20/20 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina rakentanut itsetuntoni osaamiseni varaan, ulkonäkö ja itsetunto siihen liittyen on vain pieni osa ja on merkityksellinen vain parisuhdeasioissa, ja siinäkin se on ollut vain murto-osa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän