conversen merkki
Kuuluuko se merkin olla sisäsyrjällä vai ulkosyrjällä ollakseen aito?
Olen ostamassa pojalle e baysta conssit ja merkkejä on molemmilla syrjillä?
Kommentit (10)
Aidoissa se on sisäsyrjällä.
Minulla mustat ja uusimpana valkoiset conssit, tekisi mieli ostaa keltaisetkin...
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 14:33"]
sisäsyrjällä.
[/quote]
Mä haaveilen kanssa valkoisista ja keltaisista. Mustat jo löytyy. =)
Ajattelin ehkä uskaltaa tilata ebaystä.
Ebaystä saat melko varmalla todennäkösyydellä feikit joka tapauksessa...
Olisi kannattanut ostaa Stadiumista, siellä oli juuri -25% kaikesta joten Converseille jäi hintaa huimat 49e.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 15:08"]Ebaystä saat melko varmalla todennäkösyydellä feikit joka tapauksessa...
[/quote]
No ei kyl pidä paikkaansa! Ihan oikeeta kamaa sieltä saa. kymmenet parit ostanut ilman mitään ongelmaa
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 15:36"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 15:08"]Ebaystä saat melko varmalla todennäkösyydellä feikit joka tapauksessa...
[/quote]
No ei kyl pidä paikkaansa! Ihan oikeeta kamaa sieltä saa. kymmenet parit ostanut ilman mitään ongelmaa
[/quote]
Kyllä pitää paikkansa. Merkkituotteiden kohdalla siellä myydään enemmän piraattia kuin aitoa tavaraa. Valveutumattomat ostajat vain eivät tätä tajua toisin kuin me jotka katsomme, että mitä ostamme ja keneltä.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 15:36"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä pitää paikkansa. Merkkituotteiden kohdalla siellä myydään enemmän piraattia kuin aitoa tavaraa. Valveutumattomat ostajat vain eivät tätä tajua toisin kuin me jotka katsomme, että mitä ostamme ja keneltä.
[/quote]
Älä sössötä kun selkeästi et tiedä mistä puhut
sisäsyrjällä kuuluu olla. En ole nähnyt oikeissa converseissa merkkiä ulkosyrjällä-