Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon miehet kiinnittää huomiota onko naisella esim. korvakorut

Vierailija
28.11.2020 |

tai kaulakoru tmv. vai huomaavatko he edes tuollaisia ollenkaan?

Huvikseen tällaisia pohdin, kun joku kysyy kuitenkin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään

mies52v

Vierailija
2/25 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut huomaavat, jotkut ei. Työpaikallani yksi noin 50 vuotias mies huomaa aina, kun olen vaihtanut korvikset. Korvikseni ovat yleensä ihan tavallisia valkokultaisia pienehköjä nappeja jollakin kivellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs rannekorut, valkoinen t-paita sekä pitkät hiukset?

Vierailija
4/25 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä naisenakaan kiinnitä niihin huomiota elleivät ole luokkaa järkyttävät helistimet.

Vierailija
5/25 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet harvemmin muistaa tuollaisia. Silti ne kuolaa, kun joku mekko ”oli kiva”.

Kyselin mieheltäni, että muistaako hän, mitä mulla oli päällä, kun ekan kerran tavattiin. Ei muista. Mutta armeijansa aikaisen mekkoni hän muisti.

Vierailija
6/25 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ekana pomppaa esille, mut kyl mie kiinnitän niihi huomioo, ku oon todella huono katsomaan ihmisii silmiin, etenki naisii. :/ Sulkakorvikset o parhaita! Ne on tosi söpöjä, ja etenki jos vain toisessa korvassa on. :3 Ainut ongelma niis on se, et ne o iha pikkusen liian isoja. Kaulakoruja ei voi kattoo, koska koen et ahdistelisin, jos nii tekisin.

Vierailija
7/25 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomataan kyllä korut. Isot korvakorut on näyttäviä!

Vierailija
8/25 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet yleensä huomaa. Yhden kerran yksi miespuolinen kaveri sanoi "hei sinulla oli nuo korvakorut tapahtumassa x". Siitä tapahtumasta oli silloin kulunut jo yli 5 vuotta :) nähdään tosi harvoin ja en ollut käyttänyt niitä hänen seurassaan sen tapahtuman jälkeen. Ja kyseessä ihan "tavalliset" riippuvat juhlakorvikset, joten jännä että jäänyt mieleen tai ylipäätään huomannut silloin. Sen tapahtuman kuvissakaan ne ei mitenkään erityisen paljon erotu.

Vierailija
9/25 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en unohda ikinä sitä, kun joskus yläasteella leikkautin otsahiukset, about ekaa kertaa ikinä. Poika, jonka kanssa olin ollut samalla luokalla ala-asteelta asti, tuijotti vaan ja kysy olenko tehnyt jotain, kun näytän erilaiselta. Ei millään tajunnut, että kyse oli tosi isosta muutoksesta hiuksissa. Naureskeltiin tyttöjen kanssa kun tää mietti ja mietti koko päivän. Ei keksinyt joten kerrottiin sitten lopulta ja se oli ihan "aaaaaaaaa".

Vierailija
10/25 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset roikkuvat, ketjumaiset korvakorut on tosi hyvännäköiset.  Samoin isot latina-tyyliset renkaat.

Vierailija
11/25 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet näkee kokonaisuuden, mutta eivät takerru yksityskohtiin. Tämä tarkoittaa sitä, että arvostavat kyllä huoliteltua naista ymmärtämättä asiaa sen enempää.

Vierailija
12/25 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi mieleen, kun yksi miespuolinen kaveri huomasi uuden vuoden bileissä korvikseni: ”Hienot tähdet! Sopii illan teemaan.” Oma mies ei huomannut mitään poikkeavaa 8-/

Vierailija
13/25 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei koskaan tajua, onko minulla uusia koruja vai ei. Siksi voinkin huoletta törsätä niihin ;-)

Vierailija
14/25 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat eivät kiinnitä huomiota pukeutumisen yksityiskohtiin yhtä paljon kuin naiset, mutta huomaavat kyllä onko olemus huoliteltu tai muuten viehättävä. Esimerkiksi ensimmäinen poikaystäväni osti minulle lahjaksi korvakorut vaikkei minulla ollut reikiä korvissa, kävin sit ottamassa. Toinen poikaystäväni osti minulle samanlaisen kellon kuin minulla jo oli, ajatteli että voisin pitää. No tuota, ihan hyvin arvattu. Mieheni ihmetteli kun mietin millaiset korvakorut laittaisin häihimme, että onko minulla tosiaan sellaisiakin kuin korvakoruja että olisi ostanut lahjaksi jos olisi tiennyt. No ei kyllä ollut eka kerta kun korviksia käytin, muttei mies mitään helminappeja rekisteröi. Tästä oli joku tutkimuskin, että jos miehelle ja naiselle näytettiin kuvaa hammashymyistä niin miehet useammin saattoi vastata, että kiva tai epäviehättävä. Naiset vastasi useammin, että valkoiset, suorat, miellyttävä hymy tai tuo yksi hammas on vino/päällekkäin/sävyvirha, ei niin viehättävä hymy.

Vierailija
15/25 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin, että ainakin isot, näyttävät korut huomaa ihan jokainen sukupuolesta riippumata. Aika lailla sokeahan siinä pitää olla, jos ei niitä huomaa. Eri asia sitten on, pitääkö niistä, antaako niille paljonkaan painoarvoa jne.

Vierailija
16/25 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvakorut huomaan korkeintaan halaillessa, ja ehkä ihastumisvaiheessa kun muutenkin töllöttelen. Mutta ns. Normikäyttäytymisen yhteydessä en kiinnitä yhtään huomiota.

Tatuoinnit etsin ja ne jää kyllä mieleen.

Vierailija
17/25 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista olenko koskaan kiinnittänyt huomiota. En ole varmaan koskaan kiinnittänyt huomiota hiuksiinkaan, kampaukseen ja aika vähän kynsiinkään, mutta nyt tämän viimeisen tapauksen kanssa hiukset on ollut aika iso juttu ja huomata hänen korvissaan korvakoruttomat reiät, ja ne vissiin parinpäivän välein leikatut kynnet. Hänessä on jotain enemmän kuin muissa. Sori.

Vierailija
18/25 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuisi oudolta olla suhteessa miehen kanssa, joka ei kiinittäisi tällaisiin asioihin mitään huomiota. Onneksi ei ole tarvinnut. :)

Vierailija
19/25 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehaaaaanat riipukset sulla, nih!

Vierailija
20/25 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin likinäköinen, että siinä vaiheessa kun nämä asiat näen niin asiat on jo mallillaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän