Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomauttaisitteko läskistä lapsesta?

Vierailija
06.04.2014 |

Pojalla on kaveri joka selvästi on ylipainoinen.
Meillä ollessa tuo poika hakee kaapista mitä tykkää ja ahmii pullaa ja keksiä heti kun silmä välttää.

Äitinsä on vihainen kun terkkari oli sanonut 3luokan tarkastuksessa, että pojalla on paino-onglema. Äidin mielestä ei ole kun äiti on itsekin "pyöreä" - omasta mielestään, muitten mielestä läski.

On yksinhuoltaja.

Mun tekisi mieli sanoa tuolle äidille pojan käyttäytymisestä ja ahmimisesta.
En halua poikaa enää meillä kun jakuvasti saa vahtia, ettei ota kaapista ruokaa. Jos tulee leikkimään koulun jälkeen, ekat sanat on: Millon teillä syödään tai Syödäänkö kohta tai Mulla on kamala nälkä!

En jaksa enää ruokkia sitä possua.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että oli tyhmä provo. Olit koonnut siihen liikaa aineksia: yh, läski, ahmiminen, possu, huonosti käyttäytyvä lapsi, terkka sanoi-äiti sanoi- minä sanoin ja huoh.

Vierailija
2/3 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi äidille mitään. Pojalle sanoisin, että meillä ei saa mennä kaapeille ilman lupaa. Jos ottaa kaapista ilman lupaa, ei pääse enää kylään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei tarvitse ruokkia poikasi kaveria, ellet halua. Luonnollisestikaan kukaan vieras ei mene ruokakaapeille ilman lupaa, joten kiellä, mikäli näin tapahtuu. Sanoisin pojalle, että käy ensin kotona tekemässä läksyt ja syömässä ja sitten voit ehdottaa leikkimistä ulkona.  

Ahmiminen liittynee tuohon, että ruokailujen välit ovat jääneet liian pitkiksi. Pojan äidille voisin sopivassa tilaisuudessa mainita, että poika tuntuu olevan hyvin nälissään koulun jälkeen, onhan teillä välipalatarvikkeita kotona.